PDA

Bekijk Volledige Versie : De Wedstrijd op Open Dag Hout

jaap
30-04-17, 11:46
Vorig jaar een kistjes wedstrijd. We tuimelden nog niet achterover van het aantal forummers die een kistje mee durfden nemen, maar de kwaliteit en originaliteit was TOP!!

Dit jaar rekenen we op wat meer forummers met lef, en we zoeken nog naar een iets ander format. Dus niet alleen kistjes, maar ook andere werkstukken. We werden getriggerd door de berichten over een hoesje voor een mobiele telefoon, een speaker voor hetzelfde apparaat etc.

Ideen van harte welkom!!

jaap

Toxiq
30-04-17, 13:05
in groepen indelen dan word het iets ruimer

kistje, potjes met deksel etc
hoesjes of bewaar/omhulsel voor multimedia (telefoon, tablet)

jaap
01-05-17, 13:35
Misschien is het beter om te kijken naar uitvoering, originaliteit, materiaalkeuze, vormgeving etc.

jaap

Roeland
03-05-17, 15:24
Of misschien een schaaf wedstrijdje wie het eerst een blokje hout weg schaaft :)

groentis, Roeland

sirjacobsd
03-05-17, 18:11
Organiseer iets leuks, ik zorg voor de eerste drie prijzen.
Wat denken jullie van deze bekers met een passende opschrift op.
Hoe staat de organisatie hier voor open met mijn aanbod?
Laat het maar weten.
63546

O Peatey
03-05-17, 18:46
Heel mooie suggestie Didier en geweldig initiatief.
Dat zijn heel mooie prijzenbekers die zeker gebruikt zullen gaan worden.

Lars.
03-05-17, 19:12
Als ik dat kan winnen wil ik ook wel meedoen!

Pel
03-05-17, 19:13
Ik denk dat het voorstel van Jaap het beste is, de jury kijkt naar originaliteit, materiaal keuze, hoe het object gemaakt is (verbindingen) en vormgeving. En misschien verschillende categorieŽn o.a. gebruiksvoorwerpen, en kunst voorwerpen?

Groet Pel.

jaap
04-05-17, 10:12
Organiseer iets leuks, ik zorg voor de eerste drie prijzen.
Wat denken jullie van deze bekers met een passende opschrift op.
Hoe staat de organisatie hier voor open met mijn aanbod?
Laat het maar weten.
63546

Top aanbod!! maar alleen als u ze ook zelf komt overhandigen! We rekenen wel weer op een prachtige Belgische deelname aan de Open Dag Hout!! :D

jaap

hartvoorhout.jouwweb.nl
04-05-17, 17:05
Kijk,

Als er zulke prijzen zijn te verdienen zal de lat hoog liggen dit keer !!!!.

Ik moet nog even nadenken over het werkstuk :cool:.

Gr Edwin

hartvoorhout.jouwweb.nl
04-05-17, 17:07
Inderdaad ,

Zoals Pel zegt. Kijk naar een indeling/categorie dit geeft de creatieve geest nog meer inspiratie.

Gr Edwin

Ik denk dat het voorstel van Jaap het beste is, de jury kijkt naar originaliteit, materiaal keuze, hoe het object gemaakt is (verbindingen) en vormgeving. En misschien verschillende categorieŽn o.a. gebruiksvoorwerpen, en kunst voorwerpen?

Groet Pel.

sirjacobsd
04-05-17, 17:28
Top aanbod!! maar alleen als u ze ook zelf komt overhandigen! We rekenen wel weer op een prachtige Belgische deelname aan de Open Dag Hout!! :D

jaap

Ik zal deze exemplaren met plezier maken en overhandigen aan de winnaars.
Benieuwd wie de winnaars worden.
De lat licht altijd hoog van mij en verras me met jullie inzendingen beste forumleden.
Wij zorgen dat ons Belgisch team weer heel wat moois zal tonen aan het publiek die dag.
En nu maak ik me klaar om deze nacht te vertrekken naar Olbernhau.
Daar ben ik 2 dagen aan het demonstreren samen met ons jongste lid Quillaume dankzij de firma Willy Vanhoutte.
Groetjes Sirjacobs Didier.
63575

hartvoorhout.jouwweb.nl
04-05-17, 20:12
Veel plezier daar Didier.

Laat ze daar maar eens zien hoe ze dat bij jullie doen :cool:.
Fijn weekeind en een veilige heen- en terugreis.

Gr Edwin

Lars.
06-05-17, 10:27
Beetje off-topic maar wie hebben er vorig jaar een podium plek gehaald? Kan dit namelijk nergens vinden :(

hartvoorhout.jouwweb.nl
06-05-17, 12:17
Hoi Lars,

Er is helaas niets te vinden hier over. Geen verslag en geen foto's, erg jammer.

Gr Edwin.

Beetje off-topic maar wie hebben er vorig jaar een podium plek gehaald? Kan dit namelijk nergens vinden :(

jaap
06-05-17, 12:42
Hoi Lars,

Er is helaas niets te vinden hier over. Geen verslag en geen foto's, erg jammer.

Gr Edwin.

Volgens mij staat het wel ergens op het forum, ik zal ook in mijn eigen foto's kijken. Het zou leuk zijn als er (een paar?) forummers dit jaar wat meer foto's en filmpjes kunnen maken!

jaap

meron
24-06-17, 07:53

Ik heb het even opgezocht. In dit draadje zie je wie er allemaal mee hebben gedaan:

http://www.woodworking.nl/showthread.php?19079-Aanmeldingen-voor-de-kistjes-(kissies)-wedstrijd-Open-Dag-Hout

Het winnende kistje is te zien in dit draadje:

http://www.woodworking.nl/showthread.php?11471-Work-in-progress-Een-kistje-met-dubbele-zwaluwstaarten-maar-dan-anders