PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie komen er naar de Open Dag Hout

jaap
30-04-17, 11:41
De bedrijven die er vorig jaar stonden, komen dit jaar graag weer! Daar ga ik nog wel wat over schrijven, maar we willen ook graag meer forummers hebben die hun mooie spullen en vaardigheid willen laten zien! Houtdraaiers hebben we al veel van, wat logisch is als de voorzitter van Radius, O'Peaty Pieter Hermans, ook in het bestuur van ODH zit!
We willen ook graag wat meer meubelmakers, gereedschapsmakers etc. En beeldhouwers en houtsnijders! En er komt dit jaar extra aandacht voor makers van muziekinstrumenten en we hebben al een paar prachtige gitaren op het forum voorbij zien komen! Van harte welkom, je hebt gegarandeerd een hele leuke dag! Er komt ook een vioolbouwer en een instrumentmaker die draagbare cello's maakt.

Modelbouwers, poppenhuizen, speelgoed, kom maar op! En ook de moderne houtbewerker met CNC, laser, 3D printer, gaan vast veel publiek trekken, want de meeste van ons hebben nog niet een computergestuurde machine thuis staan, maar zijn wel erg nieuwsgierig hoe het allemaal werkt!

Ronald Kanne is nog aan het nadenken om dit jaar weer een aantal draaibanken mee te nemen, zodat de bezoeker zelf eens kan ervaren hoe dat houtdraaier nou gaat. Was afgelopen jaar het meest bezochte deel van de ODH!
Maar in navolging komt er een bedrijf waar je een workshop vergulden kunt gaan doen en je ook allerlei informatie over verf etc kunt krijgen.

jaap

stekkestim
30-04-17, 15:53
Ik had graag langsgekomen met een lasersnijmachine maar 200+km enkele rit is helaas wat ver :(

O Peatey
30-04-17, 16:00
Ho ho, niet te snel afhaken. We hebben mensen zoals jij nodig.
We krijgen elk jaar ook 3 Vlamingen voor het houtdraaien. Misschien iets samen regelen met Didier Sirjacobs van het forum? Gezamelijk in een busje oid?

jefmen
30-04-17, 16:52
Wil best xcarve mailen voor een machine��

O Peatey
30-04-17, 18:10
Wil best xcarve mailen voor een machine��

Ik denk dat het niet de bedoeling is om een commerciŽle partij op de ODH te hebben staan. Dat hebben we 2 jaar gelden al gehad en er was 0 belangstelling voor te meer daar er geen demo gegeven werd en de apparatuur behoorlijk aan de prijs was. In een gesprek met de betreffende meneer bleek dat hij alle zelfbouwprojecten verfoeide en dat zijn machines pas de benodigde nauwkeurigheid bezaten.

Voor de ODH is het juist leuk om te laten zien dat er betaalbare oplossingen zijn met in de handel verkrijgbare componenten. Als er dan ook nog demo's bij gegeven kunnen worden staat dat garant voor belangstelling van het publiek. Bewegende machinerie werkt overigens als een magneet.
Stekkestim, Maja158 en John Lamers zijn inmiddels bekenden hier met hun CNC-kunsten. Hopelijk zullen er een of twee van hen (of zelfs anderen) de uitdaging aannemen om naar de ODH te komen.

Ik ben heel blij dat dit forum ook een platform biedt voor deze zelfbouwers. Ik ben het ook van plan geweest om een cnc-machine te bouwen en op het forum www.CNCzone.nl terechtgekomen. Tjonge, tjonge wat wordt je daar afgezeken als nieuweling. Dan is dit mooie forum van ons een hele verademing.

Wie van jullie neemt de uitdaging aan?

rjmulder
30-04-17, 20:17
Als bezoeker ben ik er zeker weer bij :) nu al weer zin in.

Er staat bij mij nog in de planning om een passieve luidspreker te maken maar eens kijken als dat voor die tijd lukt :)

Vorig jaar ook bij ODH staan praten bij die man met die CNC machine zou zomaar iemand van CNCzone kunnen zijn :confused: zelfbouw is niet wat goedkoop is niet wat Chinees is helemaal rommel, iets anders kwam er niet uit alleen dat zijn machine DE cnc machine zou zijn.

jefmen
30-04-17, 20:35
Ik denk dat het niet de bedoeling is om een commerciŽle partij op de ODH te hebben staan. Dat hebben we 2 jaar gelden al gehad en er was 0 belangstelling voor te meer daar er geen demo gegeven werd en de apparatuur behoorlijk aan de prijs was. In een gesprek met de betreffende meneer bleek dat hij alle zelfbouwprojecten verfoeide en dat zijn machines pas de benodigde nauwkeurigheid bezaten.

Voor de ODH is het juist leuk om te laten zien dat er betaalbare oplossingen zijn met in de handel verkrijgbare componenten. Als er dan ook nog demo's bij gegeven kunnen worden staat dat garant voor belangstelling van het publiek. Bewegende machinerie werkt overigens als een magneet.
Stekkestim, Maja158 en John Lamers zijn inmiddels bekenden hier met hun CNC-kunsten. Hopelijk zullen er een of twee van hen (of zelfs anderen) de uitdaging aannemen om naar de ODH te komen.

Ik ben heel blij dat dit forum ook een platform biedt voor deze zelfbouwers. Ik ben het ook van plan geweest om een cnc-machine te bouwen en op het forum www.CNCzone.nl terechtgekomen. Tjonge, tjonge wat wordt je daar afgezeken als nieuweling. Dan is dit mooie forum van ons een hele verademing.

Wie van jullie neemt de uitdaging aan?

Denk dat als een formlid hem demonstreert dat het heel anders overkomt dan een bedrijf. De xcarve is naar mijn idee wat gebruiksvriendelijker kwa progamma, laat hem gewoon wat frezen voor de bezoekers zelf.

Er staan zat commerciŽle partijen en natuurlijk zijn hun producten altijd beter dan die van een ander bedrijf dat zou je niet tegen kunnen houden.

henkverhaar
30-04-17, 20:40
Ik heb in principe wel zin om weer splijtbamboehengelschaafplakbouw te laten zien...

O Peatey
30-04-17, 21:31
Ik heb in principe wel zin om weer splijtbamboehengelschaafplakbouw te laten zien...

Ik dacht dat jij dan al in Noorwegen zou zitten.

Meld je maar op de website van ODH en schrijf je in svp.

henkverhaar
01-05-17, 06:50
Ik dacht dat jij dan al in Noorwegen zou zitten.

Deze winter zitten we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nog in NL. Wel gaan we augustus onze nieuwe stek al onveilig maken... Soort van zomervakantie in ons nieuwe huis. ;-)

maja158
01-05-17, 07:59

Dag Pieter, waarschijnlijk kom ik zelf wel naar de open dag, maar zonder cnc. Dit vanwege het gewicht van de machine.
Maar mocht iemand interesse hebben om een keer te komen kijken, geen probleem.

Groet,
Jan

Ernest Dubois
10-09-17, 21:47
Hallo,
Ik vind het heel moeilijk informatie te vinden over de OpendagHout. Kan iemand een link overladen/plaatsen of liefst graag een PB aan mij sturen met alle gegevens van OpendagHout 2017 in Zutphen?

Groeten,

E.dB

Toxiq
10-09-17, 21:54
Kun je hier wat mee Ernst
http://opendaghout.nl/

of wat wil je anders weten ?

jaap
10-09-17, 22:30
Hallo,
Ik vind het heel moeilijk informatie te vinden over de OpendagHout. Kan iemand een link overladen/plaatsen of liefst graag een PB aan mij sturen met alle gegevens van OpendagHout 2017 in Zutphen?

Groeten,

E.dB

Heb je PB gestuurd, morgen even bellen, komt het vast helemaal goed.

Dank voor de link Toxiq!

jaap

Ernest Dubois
10-09-17, 22:45
Dankjewel

langezwap
01-10-17, 19:53
Ik ga komen, 516 km heen en terug dat vliegt voorbij. Wil gerust iemand meenemen uit de streek :)

Vener
01-10-17, 20:12
Ik zal er zijn. Tot de 15e.

wijk0983
01-10-17, 20:43
Hoi,

ik zal er zijn met de vrolijke narrenkop (apart bericht elders gezet) en met onderhanden werk, ws neem ik ook mijn Woodpecker mee van Gelmatools. En een blokje hout om te demonstreren.

HG Hans

jojo
02-10-17, 10:47
Ja Ja zoals het er nu na uitziet zal ik er zeker rond lopen :rolleyes: op de 15e. in Zutphen.

Heb er nu al zin in groetjes Jojo.

jefmen
05-10-17, 16:21
Zal er dit jaar ook zijn, In samenwerking met Gereedschappro zal ik de UJK parf guide demonstreren bij hun in de stand.

henkverhaar
06-10-17, 08:02
Zal er dit jaar ook zijn, In samenwerking met Gereedschappro zal ik de UJK parf guide demonstreren bij hun in de stand.

Interessant - heeft gereedschappro daar op de beurs ook een aanbieding in?

Toxiq
06-10-17, 08:04
Heb je toch niet nodig henk....
een gaatjesboard plaat en een bovenfrees doen het klusje met gemak en kost veel minder ;-)

henkverhaar
06-10-17, 08:17
Klopt, maar ik vind die parf guide wel erg elegant. Ik ga binnenkort een MFTC maken, en ik voorzie dat ik op termijn nog wel vaker zo'n werkblad met gaten wil maken (al is het maar omdat zo'n werkblad in feite 'sacrificial' is, je wilt er gewoon in kunnen zagen met een invalzaag). Ik weet hoe onnauwkeurig ik met bovenfrezen ben, en dus lijkt me zo'n parf guide wel een interessante optie - ik vind m alleen wel erg duur, ja.

Toxiq
06-10-17, 09:15
Met zo.een gaatjesbord is je freesmachine gefixeerd dus behoorlIjk nauwkeurig

O Peatey
06-10-17, 14:47
Bezoekers avn de ODH die zich melden bij de kassa als zijnde forumlid kunnen een sticker krijgen met hun (forum)naam er op.
Het zijn textielstickers die na verwijderen geen lijmresten achterlaten maar wel goed op kleding hechten.
Het doel is natuurlijk om de herkenbaarheid onderling te vergroten.
Dus meld je even bij de kassa!

69001

Rizz
06-10-17, 15:32
Dat is wel grappig ja.. Ik ben er ook iig! Aan Jaap persoonlijk beloofd, kan er nu niet meer onderuit dus.. :p

hartvoorhout.jouwweb.nl
06-10-17, 17:13
Mooi Pieter,

Kan ik mijn badges dan thuis laten? .

Wel fijn dat we dan onderling herkenbaar zijn en elkaars naam kunnen zien.

Gr Edwin

O Peatey
06-10-17, 19:01
Kan ik mijn badges dan thuis laten? .

Dat ligt er aan hoeveel namen je wilt laten zien .....

jaap
09-10-17, 19:08
We krijgen echt de mooiste Open Dag Hout ooit, we zijn druk bezig met het in orde brengen van de website met de deelnemerslijst. Ze staan er dan ook niet allemaal op, maar ergens morgen is ie wel definitief. Zo moet b.v. ons aller Ernest Dubois er nog bij .... het is veel uitzoekwerk met websitenaam etc.

Maar hier vast een link om een indruk te krijgen wat en wie er allemaal komen http://opendaghout.nl/deelnemers-open-dag-hout-2017/

jaap

Pel
09-10-17, 19:34
Dat is een hele lijst Jaap, is de hal wel groot genoeg, want ik wil er met mijn rolstoel ook nog bij kunnen?:)

Groet Pel.

jaap
09-10-17, 20:13
Dat is een hele lijst Jaap, is de hal wel groot genoeg, want ik wil er met mijn rolstoel ook nog bij kunnen?:)

Groet Pel.

Ha Pel, natuurlijk en anders maken we ruimte..... We moeten ons aan een hele reeks voorschriften houden mbt veiligheid en de paden tussen de kramen zijn daar 1 van. Maar we hebben inderdaad een mooie gevulde hal en een hartstikke leuk buitenprogramma.

Daar staat Emiel Besseling die messen smeed en hard. Banzai John een hele bekende kettingzaag artiest. Onze Ernest Dubois die met bijlen van een stam eiken wat moois gaat maken, houtbewerken zoals het ooit ging. Alexander Gregory met een Woodmizer zaagmachine en dat alles onder de vrolijke deunen van het draaiorgel Paltrok van Kor van der Meulen. De vader van ons eigenste Kor kies voor hout, de onmisbare penningmeester van Open Dag Hout en ook degene die de beursvloer bepaald en regelt!!

jaap

https://www.youtube.com/watch?v=qLZ1OvzCf9o

Roeland
09-10-17, 21:50
GEWELDIG!!!!!!!

Jammer dat ik op m'n stand sta hoop dat ik tussen de bedrijven door toch een rondje kan maken

Foto vorig jaar opbouw stand
69126

groetnis, Roeland

O Peatey
09-10-17, 21:53
Ik wil best wel even op je winkel passen hoor Roeland. En zo zullen er vast wel meer zijn.
Dan kun je ook genieten van al dat moois.

jaap
09-10-17, 21:57
Prachtige sfeerbeeld Roeland, de stilte voor de storm....

Ook een hele leuke deelnemer is Martin Godfrey, de bedenker en maker van de Woodrat. Hij is al zeer op leeftijd, kon vorig jaar niet komen, maar wilde nu graag. Het is echt zo'n mooie flegmatieke engelsman, staat naast Baptist; die houden ook een oogje in het zeil ;).

jaap

Roeland
09-10-17, 22:01
Dat is fijn om te horen Pieter.
Maar gelukkig kom ik niet alleen mijn zoon Benno komt ook mee met zijn eigen gebouwde (japanse) kist.

hier nog zonder afwerking gemaakt van massief eikenhout.
69127

groetnis, Roeland

Roeland
09-10-17, 22:08
Prachtige sfeerbeeld Roeland, de stilte voor de storm....

Ook een hele leuke deelnemer is Martin Godfrey, de bedenker en maker van de Woodrat. Hij is al zeer op leeftijd, kon vorig jaar niet komen, maar wilde nu graag. Het is echt zo'n mooie flegmatieke engelsman, staat naast Baptist; die houden ook een oogje in het zeil ;).

jaap

Leuk!! hoop dat ik even met hem kan praten :)
Hoewel ik mijn zwaluwstaartjes liever met de hand zaag en steek!! :)

groetnis, Roeland

henkverhaar
10-10-17, 06:50

Oh cool! Die wil ik graag even de hand schudden. Heb een paar jaar geleden wel een aantal keer met m getelefoneerd, over bepaalde Woodrat-zaken... Leuke kerel, wel wat eigenwijs ;-)

jaap
10-10-17, 20:51
Voor wie niet af en toe op de website van Open Dag Hout kijkt, een link naar een berichtje http://opendaghout.nl/afwerken-werkstuk-beschermen-hout/

Nog maar een paar nachtjes ;).

jaap

Rizz
10-10-17, 21:28
Potverdorie.. Zie ik daar toch mn eigen naam tussenstaan? Nie veel druk hoor.. dat ik dat nog s mag meemaken als plankenprutser.. Had niet gehoeven hoor, Jaap, bedankt voor de eer! Cool! :o

jaap
10-10-17, 21:48
Potverdorie.. Zie ik daar toch mn eigen naam tussenstaan? Nie veel druk hoor.. dat ik dat nog s mag meemaken als plankenprutser.. Had niet gehoeven hoor, Jaap, bedankt voor de eer! Cool! :o

Niet te veel schroom Rizz :D. Je weet niet half hoe leuk mensen het vinden dat je daar zondag met je spullen staat. Had vorig jaar hetzelfde gesprek met Edwin en hij heeft een reuze leuke en drukke dag gehad. Ik stond zelf voor het eerst op de ODH in 2010 in Drachten, toen nog onder de oude organisatie. Kor (kies voor hout) belde me en vertelde dat ze de hal niet vol kregen. Wij als noordelijke houtbewerkers met man en macht er naar toe, ik had wat hele en half afgemaakte kistjes bij me. De hele vonden ze wel wat, maar het gesprek ging over de half afgemaakte. Dan zien ze dat je het zelf maakt en wordt de herkenbaarheid een stuk groter. Verrassend leuke gesprekken toen.

Dus ook een oproep aan andere forummers, kom echt en neem wat leuks mee, iets van jezelf, iets waar je enthousiast van wordt en dan gaat het vanzelf.

jaap

houtkever
11-10-17, 08:00
Ik ga ook komen.:D

houtenklaas
14-10-17, 13:38
Ik kom met mijn kleinzoon van 7, speciaal voor hem, om hem lekker te laten kennismaken in de kinderhoek.

Ronny63
14-10-17, 16:31
Ik kom samen met mijn vriendin.
Ronny

Broertie
14-10-17, 20:45
Vandaag met hardlopen een blessure opgelopen zodat ik direct door kon naar de spoedpost.... Maar al moet ik in rolstoel, ik ben morgen van de partij!

rjmulder
14-10-17, 21:09
Sporten moet je ook niet doen je kunt beter de schuur/werkplaats in ;)

Tot morgen

Nerf
14-10-17, 22:52
Ik ben er morgen ook bij. Ik probeer er om 11:00 te zijn om wat houtsnijwerk in te leveren, maar weet niet of ik dat red....

Toxiq
15-10-17, 10:18
Cursus door Ronald Kanne

69270

hartvoorhout.jouwweb.nl
15-10-17, 18:21
Moe maar voldaan na een dag Hout in Zutphen.

Het was super. Iedereen bedankt en een pluim voor de organisatie.

Gr Edwin

hobby-ist
15-10-17, 18:38
het was voor mij de eerste keer, en ik vond het erg leuk om me te maken.

Gr gerry

Danny1984
15-10-17, 19:24
Ik vond het ook erg gaaf om voor de eerste keer mee te maken.

Zeer aardige mensen ontmoet .

Kan niet wachten tot volgend jaar.

Gr Danny

Pel
15-10-17, 19:37
Wat een prachtige dag, ik had in mijn hoofd voor mezelf een lijstje gemaakt wie ik allemaal graag persoonlijk wou ontmoeten. Ik heb met vele forumleden kennis mogen maken, maar sommige heb ik helaas niet kunnen zien omdat het aan bepaalde kramen erg druk was. Het was echt een topdag.

Groet Pel.

langezwap
15-10-17, 19:51
Ja dan ga je om eens kennis te maken met de andere forum leden, ben je je stem kwijt, dus gewoon even rondgekeken, veel leuke dingen gezien, vooral dat ik nog heel veel kan leren, al die verschillende ambachten onder een dak gebracht, zeer leuk.

Willempie
15-10-17, 20:06
Compliment voor de organisatie van de Open Dag Hout !
Veel mooie dingen gezien , weer wat geleerd en wat mooie stukjes hout gekocht .
Enkele forumleden ontmoet al was het erg druk , het was erg gezellig .

Groeten Willem

Yvje63
15-10-17, 20:11
Bij deze wil ik de organisatie heel erg bedanken voor een zeer geslaagde dag van gezelligheid en nieuwe info.
Mij werd gisteren gevraagd of ik met mijn zelfgemaakte figuurzaagwerk wilde komen te staan, dus dacht, ach heb niks te doen, anders was ik als bezoeker gekomen. Maar daar eenmaal aanwezig, heb ik maar zeer weinig gezien van anderen, omdat er veel info gevraagd werd bij mijn kraam.
Volgend jaar graag even eerder vragen of ik wil komen, dan zorg ik ervoor dat er veel meer leuke spullen op de kraam staan. maar voor mij was het een leuke gezellige dag. Iedereen bedankt Yvje's Knutselhoekje. (figuurzaag handmade with love)

Toxiq
15-10-17, 20:20
Pel, goed een gezicht bij de forumnaam te hebben

Zelf nog wat leuk spul gescoord, Roundnose scraper maatje XXL, bekkenset 3 & 4 smooth voor mijn stronghold chucks, afteken mal (centre finder) Bij Ronald
paar mooie pennendoosjs bij Marco, mooooooi stukkie Letterwood bij fijnhout, slijpsteen vlakker (heb dan wel een cbn wiel op tormek clone, maar heb ook nog mijn creusen slijper)

@Ronald, bedankt voor 'je weet wel wat' en veel plezier met 'je weet wel wat'

Overigens: leuke annekdote....
Ronald had voor mij iets meegebracht maar vergat het in zijn auto, gaf mij de sleutel met de tekst, zwart volvo en het ligt achter de bijrijders stoel
Dus ik ga naar het parkeer terrein, vind daar een zwart volvo, druk op de afstandbediening om te ontgrendelen, duik de auto in en begin woest te zoeken
Na 5 minuten bijna de hele auto doorgespit te hebben nog niks
Wat me wel verbaasde was dat de auto nogal opgeruimd was :confused:

Dus bedacht ik me om maar even een dubbelcheck te doen en het contact te proberen
Ik kan je vertellen, de sleutel paste NIET :D
Ik heb de auto weer netjes dicht gedaan en vond ronalds auto 8 auto's verder op
What are the odd's ???

Ben ik toch blij dat ik geen boze bezoeker in mijn nek kreeg wat ik zijn auto deed :-)

Rizz
15-10-17, 20:42
Vond het een superdag! Leuk om een keer aan de andere kant van de tafel te staan.. Ontzettend veel mensen gesproken, heel veel forumleden. Gaaf dat er zoveel belangstelling was voor mijn gitaren! Organisatie, bedankt!

trilliwilli
15-10-17, 20:50
Wij hadden ons er dit jaar weer op verheugd. Helaas hebben we verstek moeten laten gaan. We hebben een mooie dag gemist met veel enthousiaste deelnemers en bezoekers.

Ondanks onze afwezigheid weer petje af voor de organisatie.

Ernest Dubois
15-10-17, 20:51
Velen zei het beter dan ik het zou kunnen, gezichten bij de forumnamen, complimenten en bewondering voor de organisatoren, veel leuk dingen enzovoorts enzovoorts... O ja, het weer.

Vanwege een hele ingekort stam was ik vroeg klaar en kon ik mooi richting huis om op tijd vee te voeren, en dat was voor mij ook fijn.

Vener
15-10-17, 21:49
Ook mijn complimenten aan de organisatie. Leuke dag gehad, weer mooie stukjes hout erbij en kinderen hebben zich vermaakt met het figuurzagen. Kortom, top dag gehad. Tot volgend jaar :)

Nerf
16-10-17, 07:56
Ook ik kon weer tevreden naar huis. Leuk om werkstukken en hun makers in het echt te ontmoeten, weer met een hoop tips, inspiratie en hout naar huis. Speciale dank aan Edwin (HartvoorHout) voor de bevlogen conversatie! Jammer dat ik Ernest niet langer aan het werk kon zien, vond het gaaf om hem zo precies die balk te zien fileren met een bijl. Toen ik wegging lag er een prachtig werkstuk buiten.

Kortom: ik ben er volgend jaar weer!

rjmulder
16-10-17, 08:08
Het was weer goed georganiseerd de complimenten daarvoor, het was ook weer gezellig en mooie dingen gezien en een aantal mensen gesproken.
En ook weer niet met lege handen naar huis gegaan :)

Nico Oosthoek
16-10-17, 10:16
Weer een prachtige dag gehad op de Open dag hout. Goed georganiseerd. Weer veel bekenden en onbekende gesproken.
Dan win ik ook nog eens de eerste prijs met de werkstukken. Het kon niet op.
Dames en heren van de organisatie bedankt.
Ook Baptist en Hegner en Co bedankt voor de mooie prijzen.
En uiteraard Didier bedankt voor de mooi gedraaide bekers.
Tot volgend jaar.

Pel
16-10-17, 11:03
Weer een prachtige dag gehad op de Open dag hout. Goed georganiseerd. Weer veel bekenden en onbekende gesproken.
Dan win ik ook nog eens de eerste prijs met de werkstukken. Het kon niet op.
Dames en heren van de organisatie bedankt.
Ook Baptist en Hegner en Co bedankt voor de mooie prijzen.
Tot volgend jaar.

Nico gefeliciteerd met de eerste prijs je hebt hem dik verdient, jammer dat ik je gisteren niet eerder ben tegen gekomen, ik zag je op pas op het allerlaatst bij de prijs uitreiking. Heb je wel nog een hand kunnen geven in de drukte, maar ik had graag nader kennis met je willen maken, ik hoop dat die gelegenheid zich nog eens voordoet?

Groet Pel.

PaulRT
16-10-17, 11:14
Ik sluit mij aan bij alle vorige complimenten.............. de organisatie verdient alle lof.

Nico is de terechte winnaar met zijn werkstuk, maar met mijn derde plaats ben ik ook heel tevreden.

Pel
16-10-17, 12:03
Ik sluit mij aan bij alle vorige complimenten.............. de organisatie verdient alle lof.

Nico is de terechte winnaar met zijn werkstuk, maar met mijn derde plaats ben ik ook heel tevreden.

PaulRT, jij ook van harte gefeliciteerd met je derde prijs, evenals de nummer twee, dat was meen ik Vener, Jij ook van harte gefeliciteerd.

Groet Pel.

meron
16-10-17, 16:57
Gefeliciteerd aan de drie prijswinnaars! Zeker terecht.
En bedankt aan de organisatie. Het was weer beter dan de vorige editie.

O Peatey
16-10-17, 17:47
Dank allemaal voor de vele complimenten.
En natuurlijk willen we het volgend jaar nog beter doen. Daar hebben we jullie hulp bij nodig.
Heb je iets gemist, kunnen we iets beter of anders doen laat het ons weten. Dat kan nu maar ook gedurende het hele jaar.
Maar ook als je iets of iemand tegenkomt en je denkt dat dat iets voor ODH2018 is, schroom niet en mail ons.

Vener
16-10-17, 19:54
Bedankt Pel. En Meron bedankt voor het oppassen :D

Het was erg leuk om te horen dat mijn kistje een prijs waard was. Leuk prijzenpakket ook, bij deze de sponsoren ook bedankt.

m.siderius
27-02-18, 08:30
Als meubelmaker/ scheepstimmerman heb ik een boekje uitgegeven over hoe je houten stoelen kunt maken. Het is er op gericht om je te leren hoe je voor een kleine serie, b.v. 4 of 6 stuks stoelen, de maten kunt bepalen, de freesmallen kunt maken en hoe de lastige constructie, die toch sterk moet zijn, te maken. Alles met echte pen en gat verbindingen.
Is dit ook leuk voor de open hout dag?

Toxiq
27-02-18, 08:54
Je kan beter even een direct bericht sturen aan Jaap (organisator)
https://www.woodworking.nl/private.php?do=newpm&u=72

bobmartin
27-02-18, 13:21
Ik zou dat boek gewoon op het marktplein zetten. Met jouw prijs en bestelmogelijkheden erbij.
Scheelt een stuk met de boekhandelprijs:rolleyes:

https://www.woodworking.nl/forumdisplay.php?19-Het-Marktplein-te-koop-gevraagd-aangeboden