Stage/meekijken bij meubelmaker - ervaringen?

lars92

Nieuw lid
4 aug 2016
20
0
Groningen
Hallo allen,

Ik zal mij binnenkort nog even officieel voorstellen, maar in het kort: Ik ben Lars, uit Groningen en 24 jaar. Momenteel ben ik bezig met het praktisch leerjaar bij ''De Schrijn''. Hier ga ik bijna beginnen aan mijn eind-werkstuk, wat een eigen interpretatie wordt van de Z-chair van Poul Jensen van Amerikaans noten.

Graag zou ik op een gegeven moment professioneel meubels gaan maken als zzp-er. Ik heb werk, welke ook bereid is mee te werken qua flexibele uren/dagen, dus het is (financieel) geen sprong in het diepe en wil het dus rustig aan gaan opbouwen.
Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een meubelmaker waar ik bijvoorbeeld één dag in of om de week kan ''stagelopen'' om meer ervaring op te doen.
Niks officieels (geen officiële stage via school dus) en mits de bedoelingen goed zijn ook geen vergoeding gevraagd.

Ik kan me zo voorstellen dat de meeste meubelmakers hier niet om staan te springen, zowel verzekering technisch als blok-aan-been technisch;)
Nu vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben, en of het überhaupt nog wel eens zo gebeurd?

Graag hoor ik van jullie!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.