Kapex vaste opstelling afkort aanslag

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
voor mijn Kapex ben ik een vaste opstelling aan het maken, nu ben ik nog op zoek naar een profiel waar een aanslagruiter op gemonteerd kan worden zoals bij het UG onderstel, iemand een idee?
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.106
239
Goeree-Overflakkee
Of een T-rail.

product-image-c.php
 

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
Ik heb een andere mogelijkheid gevonden,dmv aluminium koker 20x20x2 aan 1 lange zijde een doorgaand stukje eruit zagen van 6mm daar past dan weer de aanslag van de UG in, zaagkanten met fijn schuurpapier gladmaken en de aanslag is mooi verplaatsbaar, rest nog een groef in werkblad frezen voor het links en recht oplopende meetlint, verwachte kosten ca 35€ en dat voor een afkort geleider van 2x 2500mm.
 

artifex

Nieuw lid
1 nov 2015
6
0
het resultaat ...kapex vaste opstelling

Ik heb een andere mogelijkheid gevonden,dmv aluminium koker 20x20x2 aan 1 lange zijde een doorgaand stukje eruit zagen van 6mm daar past dan weer de aanslag van de UG in, zaagkanten met fijn schuurpapier gladmaken en de aanslag is mooi verplaatsbaar, rest nog een groef in werkblad frezen voor het links en recht oplopende meetlint, verwachte kosten ca 35€ en dat voor een afkort geleider van 2x 2500mm.

goede tip.
ik ben begonnen met het ontwerp van de kapex-vaste opstelling. dus bovenstaande tip neem ik zeker mee.
ben benieuwd naar het resultaat.
succes met bouwen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.