PDA

Bekijk Volledige Versie : (TIP) Felder (oude) combinatiemachine op marktplaats

Athanor
20-04-17, 11:43
Op Marktplaats staat een oude, maar waarschijnlijk degelijke combinatiemachine te koop. Kijk hier:
https://link.marktplaats.nl/m1157650960

Fons

Pel
20-04-17, 13:35
Er is zo te zien nog niet veel, en hoog op geboden.

Groet Pel.

willem1958
20-04-17, 18:14
Er staat 750 euro geboden.
Tweedehands roblands (de oudere serie) die gaan al voor meer.
Als iemand nog wat meer biedt en je niet te veel werk hebt dan heb je een hele goede machine voor niet veel geld.
Hij ziet er om te beginnen nog behoorlijk uit.

rinus
20-04-17, 21:44
Als deze 2 jaar terug te koop was geweest had ik geen nieuwe gekocht denk ik, maar ik weet uiteraard de staat niet. De machine is wel door een bedrijf ingezet, maar daardoor misschien ook wel goed onderhouden. Voor iemand die iets dergelijks zoekt zeker de moeite van het kijken waard.

Richwood
24-04-17, 15:32
Iemand die ervaringen heeft met dergelijke combinatiemachines?
Ik wil graag beginnen met houtbewerking en ben op zoek naar een degelijke zaagmachine, echter is deze combinatiemachine erg interessant vanwege de andere functies.
Het scheelt ruimte in mijn garage (een garage is altijd te klein :P) en het scheelt in de aanschaf van meerdere machines.

rinus
24-04-17, 15:42
Een heleboel mensen hebben ervaring met dergelijke machines (al dan niet van Felder). Ik wil je er met alle plezier wat van laten zien en wat over vertellen.

Pel
24-04-17, 16:01
Iemand die ervaringen heeft met dergelijke combinatiemachines?
Ik wil graag beginnen met houtbewerking en ben op zoek naar een degelijke zaagmachine, echter is deze combinatiemachine erg interessant vanwege de andere functies.
Het scheelt ruimte in mijn garage (een garage is altijd te klein :P) en het scheelt in de aanschaf van meerdere machines.

Felder, is een gerenommeerd merk, daar heb je een degelijke machine aan, er zijn meerdere forumleden die het merk Felder hebben.

Groet Pel.