inca zaagje gekocht op MP

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
Ik had al een leuk inca zaagje, maar die was niet compleet. Uiteindelijk via marktplaats een zaagje gekocht die wel compleet is. De beste man had geen fotos erbij staan en niet in de titelbeschrijving staan dat het om een inca ging, maar alleen in de beschrijving zelf. Het was dus een mazzeltje dat ik er tegenaan liep door goed te zoeken.
maar goed... de zaag was niet best onderhouden, veel oppervlakte roest, maar uiteindelijk was het me vooral te doen om de extra onderdelen, zoals geleider, aanslag, langgatboor inrichting en zelfs de frees zit erbij. uiteindelijk voor 150 euro mee kunnen nemen en prima deal.
Thuis gekomen de boel eens goed bekeken en al snel bleek de houten plaat waar de zaag op gemonteerd is vrij slecht en alle oppervlakte roest moest ook nog schoon gemaakt. Dus tijd om de boel even op te frissen. 3 avonden werk en een hoop WD40 en poetsdoeken en schuurpapier, maar dan is het resultaat ook weer prima te noemen...

Zo was het voor de koop:
20170327_161509.jpg
20170326_151504.jpg

En zo na het opknappen:
IMG_20170404_211657719.jpg

de inca op de achtergrond (nieuwer, maar minder compleet) is ondertussen verkocht, ook voor 150€

IMG_20170415_210408509.jpg
boor werkt prima! geen teken van trilling op de as of iets dergelijks.
IMG_20170406_214321793.jpg
Ohja... ook meteen de stofafzuiging zo gemaakt dat ik de cycloon erop kan aansluiten, nu nog even afwerken met de multiplex plaatjes die ik op de eerste foto (na het opknappen) aan het uitmeten ben geweest voor de zijkant.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Nou dat ziet er weer keurig uit.
Voor 150 euro wel een topdeal zeg en dan ook nog je eigen spulletje verkocht voor hetzelfde, mooi man!
 
P

Pel

Guest
Een goede zaag voor weinig, alleen het werk wat je er aan hebt gehad, maar als je het resultaat ziet is dat leed snel vergeten.

Groet Pel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.