Rekje voor schraapstalen op French cleat

guidovanalphen

Actieve deelnemer
9 mei 2011
128
2
Van wat reststukjes maple en beuk:
rekje 1.jpgrekje 2.jpg

NB: dat draaien van foto's en per stuk uploaden is toch wel een belemmering....iemand een goede methode om dat in 1x goed en makkelijk te krijgen (ik gebruik Chrome op een Mac Air).

EDIT: foto's aangepast. Dank Bert en Handig18 - ik heb ze gewoon met Preview geopend en 4x kwartslag draaien, zodat ie weer recht staat....en idd dat werkt.
Ik heb de foto's trouwens met een Samsung S7 gemaakt.
Nu nog een snelle(re) manier om ze te uploaden (ipv per foto steeds maar dezelfde handelingen te klikken)...;-))

goed weekend!
Guido
 
Laatst bewerkt:

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
706
Enschede, Twente
Ik neem aan dat je de foto's gemaakt hebt met een iPhone of iPad? Het schijnt zo te zijn dat de 'oriëntatie' van de foto vastgelegd wordt bij de opname & dat daarbij de instelling van het toestel aangaande 'auto rotate' meespeelt. Een bewijs hiervoor heb ik nog niet gezien.

Wat wel schijn te helpen is de afbeelding opnieuw te bewaren in een ander formaat, bijvoorbeeld png. Dat zou je even moeten checken.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Gewoon een keer een kwartslag draaien (ook al staan ze volgens mac air goed) en weer terug draaien.
Dan uploaden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.