PDA

Bekijk Volledige Versie : houtdraaier/3d printer gevraagd

Bartvdl
14-04-17, 15:31
Beste forumleden,

Voor een andere hobby van mij heb ik een extra onderdeel nodig.
Ik bouw miniaturen waarmee je een 'veel te ingewikkeld' spel kan spelen:p (warhammer).
Nu is het mogelijk om verschillende opties te kiezen alleen heb je voor alle opties één zelfde onderdeel nodig.
Na het afstruinen van het internet blijkt dat dat onderdeel overal uitverkocht is en niet leverbaar.

Ik vroeg me af of er iemand op het forum is die zo iets fijns zou kunnen draaien? of in het meest gunstige geval is er iemand met een 3d printer:D.
Het gaat om het volgende onderdeel, ik heb het even uitgetekend.

Ik zou er minimaal 3 moeten hebben, mocht iemand dit kunnen en willen dan vergoed ik dat natuurlijk.
62652
62651

rik ruig
14-04-17, 19:54
bas luiting in Eindhoven kan je helpen , hij zit in een containerunit naast de skatebaan tegenover het klokgebouw op strijp S

sartsj
14-04-17, 23:21
Voor 3d printen zou je ook altijd een site als https://www.3dhubs.com/ kunnen gebruiken. Volgens mij zijn er zelfs meer van dat soort sites. Maar je kan daar mensen in de buurt vinden met een 3d printer die hun diensten aanbieden.

KeesKlerk
15-04-17, 10:54
Van welk materiaal wil je het hebben? Heb je ook een tekening met een dwarsdoorsnede?

Bartvdl
15-04-17, 11:26
Dankjewel voor de reacties:)

Van welk materiaal wil je het hebben? Heb je ook een tekening met een dwarsdoorsnede?
Ik heb gister al een pm ontvangen, mocht dat uiteindelijk niet doorgaan dan kom ik er nog op terug keesklerk, dankjewel voor het aanbod!

liglinisterglenn
18-04-17, 10:13
Moest het niet lukken, ik heb thuis 3d printers staan die dit wel kunnen, laat het me dan maar weten!