instrument makers gereedschap voor historische toetsinstrumenten.

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Ik ben op zoek naar iemand die heel serieus bezig is met de bouw, en reparatie van historische toets muziekinstrumenten zoals klavecimbels en dergelijke. En dan wel bij voorkeur een beginner die dan ook nog een beetje op jonge leeftijd is. Ik zoek zo iemand voor een bekende van mij die onder andere zijn bijzonder zelfgemaakt gereedschap wil gaan overdragen op een volgende generatie. Dit is een zeer professioneel werkende vakman die op een leeftijd is aangekomen waarbij je weet dat alles eindig is. De insteek zit hem in passie en professionaliteit. Als iemand hier interesse in heeft moet hij of zij zich realiseren dat er een soort screening is. Je moet dus echt een gezond gedreven liefhebber zijn van dit vakgebied en het daarvoor te verkrijgen gereedschap.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
pfoe, wel een enorm machtig mooie klus om dat soort projecten te mogen (en kunnen...) doen.

edit: OT, ik voldoe niet aan de gestelde eisen...
 
P

Pel

Guest
Dit is wel een heel apart vakgebied, ik hoop dat je een goede kandidaat vind zodat het gereedschap op een wel bestede plaats terecht komt. Zodat de gever er vrede mee heeft, want het opgeven van een hobby wegens ouderdom valt niet mee.

Groet Pel.

PS. ik voldoe ook niet aan de gestelde eisen.
 

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
bij voorkeur een beginner...................Je moet dus een gedreven liefhebber zijn van dit vakgebied. (Moeilijk te vinden met deze eisen)
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Hallo Dopeling,

Ik ken iemand die waarschijnlijk aan alle eisen voldoet. Kandidaat is jong en gaat er zijn beroep van maken. Ik bedoel hiermee dat hij niet meer in de droomfase zit, maar klaargestoomd wordt (of reeds is) om daadwerkelijk in dit beroep te stappen en dit zeker ook gaat doen.
Ik heb hem een mail gestuurd.

Groeten
Ornament
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Hallo Dopeling,

Heb reeds een mail terug van die jonge man. Hij heeft er interesse voor.
Ik stuur jou een PB

groeten,
Ornament
 
P

Pel

Guest
Ja, ik ben ook benieuwd hoe het de uitverkorene vergaat, en of hij ook met gereedschap aan de gang gaat?

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.