Twee Felder dealers voor België

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Kreeg net bezoek van vertegenwoordigers van bij DB&S Hooglede-Gids in West-Vlaanderen. Sinds kort zijn zij de officiële verdeler voor Felder/Format4 en Hammer voor Wallonië. Tema Antwerpen mag dus niet meer verkopen in Wallonië. Het is wel raar dat een West-Vlaams bedrijf die rol krijgt, ze verkochten al format4 met succes in Wallonië waar Tema het blijkbaar moeilijk had. Nu worden ze officiële verdeler voor het ganse gamma in Wallonië, zo hoopt Felder hier een zwaardere voet op de markt te kunnen zetten.

Iemand ervaring met hen?
 

KevinD

Actieve deelnemer
11 apr 2013
71
0
Net even de site gecheckt, ik heb die site enkele keren gecontroleerd voor een combiné, vroeger hadden ze een Tornado combiné, wat mij onbekend is.
Ik zie wel dat er alleen op de site word geadverteerd met Format4 en niet met felder? En als ik het begrijp mogen die dan alleen in wallonie verkopen? Zou wel spijtig zijn, is hier vlakbij. :D
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Ik zie wel dat er alleen op de site word geadverteerd met Format4 en niet met felder? En als ik het begrijp mogen die dan alleen in wallonie verkopen? Zou wel spijtig zijn, is hier vlakbij. :D

Op de Franstalige versie staan Felder en Hammer, maar het hangt mogelijk ook af van je IP adres, ga je op de website van Felder België en stuur je een aanvraag dan zal die naargelang je adres naar de één of andere gaan. Ik weet ook niet of ze ook Hammer/Felder in de showroom gaan hebben. Het zal wel erg raar zijn zouden daar machines staan die lokale Vlaamse bezoekers niet mochten kopen...
 

Silvano

Actieve deelnemer
5 jul 2013
112
1
Prov. Antwerpen
Tema in Antwerpen kreeg geen cnc's verkocht. Daarom speelde ze het contract met Format4 kwijt. Dit hoorde ik van een vertegenwoordiger van de firma Db&S. Ook een technieker die voor Tema werkt vertelde me dit al.

S.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.