zeg maar "De kegel van Ronald Kanne"

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
De afdelingen van Radius www.houtdraaien.com komen ongeveer 5 x per jaar bijeen.
Leden tonen dan een vrij onderwerp, waar ze zelf mee bezig zijn.
Ook is er een gemeenschappelijk onderwerp, zoals nu in Lelystad: maak een kegelvormige doos.
Dit is mijn creatie: een kegelvormige doos/vaas uit plataan. Moet verder nog worden afgewerkt.
Het laatste stuk dat ik nog had liggen - gekregen van Ronald Kanne - vandaar de titel.
Het hout is nu op. Ik ben benieuwd........................
vr.gr. Jan Pranger.

P4090010.jpg

P4090011.jpg

P4090012.jpg
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.693
2.568
Gaanderen
Jan je laat de tekening van het hout volledig tot zijn recht komen. Model is niet mijn smaak. Maar dat is persoonlijk.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ik dacht dat je doelde op zijn ontvreemde kettingzagen, daar zal hij ook een aardige kegel van gehad hebben
Deze valt beter in de smaak
 
P

Pel

Guest
Verrassend die kegel Jan, ik vind hem heel mooi, ik geloof dat jij geen lelijke werkstukken maakt, het zijn altijd stuk voor stuk perfect afgewerkte mooie vormen.

Groet Pel.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mooi werkstukje Jan.
De foto waarvan het deksel wat open staat doet me ergens denken aan een tovenaar of iets spookachtig.
Vroeger zag men daarover dikwijls films.
Knap.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.