PDA

Bekijk Volledige Versie : (aangeboden) Werkplek in Velp (omgeving arnhem) met mogelijkheid gebruik gereedschap

huge
06-04-17, 19:00
Hallo,

In Velp (omgeving arnhem) heb ik een werkplek samen met mijn vriendin. Zij stoffeert meubelen en ik wil als zelfstandige aan de slag in het meubel/interieurbouw vakgebied.

Wij zoeken iemand uit de buurt die op zoek is naar een plek om te knutselen, te hobbyen of eventueel wat spullen op te staan. De prijs is voor een eigen stuk van +-50m2 €200. Eventueel is het mogelijk om alleen te komen 'knutselen'.
Uiteraard gaat er dan wat van de prijs af. We bespreken wel wat er dan mogelijk is. Ik vraag het op dit forum omdat ik het liefst iemand zoek die met houtbewerkingsgereedschap om kan gaan en niet al mijn speelgoed sloopt:D

Groet Hugo.
Voor vragen kan je mij een Pb'tje sturen

p.s. er is krachtstroom aanwezig.

OWC
07-04-17, 13:05
Leuk aanbod!

Ik zou alleen even je gegevens afschermen.
die staan nu open en bloot voor de hele wereld.

golddigger
07-04-17, 13:44
Precies oppassen mensen kunnen nare dingen doen met die info :)

huge
09-04-17, 12:24
Ik zie alleen nergens staan hoe ik het bericht kan wijzigen. Bedankt voor de tip!

willem1958
09-04-17, 16:17
Ik zie alleen nergens staan hoe ik het bericht kan wijzigen. Bedankt voor de tip!

Stuur een prive bericht naar de moderator, die helpt je wel.

jefmen
09-04-17, 17:52
Die kan je niet meer aanpassen na verloop van tijd. Wat wil je aangepast hebben?

Arthurdeboer
15-04-17, 18:49
Is het ook mogelijk om er projectmatig gebruik van te maken? Ik heb namelijk plannen liggen om een boekenkast te maken van 3 tot 3,5 meter lang in 4 delen, maar kan dat vrij lastig in mijn garage allemaal tegelijk kwijt.
Ik heb in dat geval wel interesse omdat Velp nog redelijk in de buurt is, maar wil er niet maanden aan vast zitten en ook niet maanden bezig zijn :P

huge
16-04-17, 10:51
Jahoor tuurlijk is dit mogelijk.
Als je mij een berichtje stuurt geef ik mijn telefoonnummer en kan je mij bellen voor informatie of een afspraak om eens te komen kijken.
Groet Hugo

Doorgedraaid
13-05-17, 11:14
Waar precies in Velp ? Kan ik een komen kijken ?

BVD

https://www.facebook.com/Doorgedraaid-609304219254231/
Instagram edwin.vandekamp