Pipe clamp vise

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Ha, ha, nee joh! Dat kan ik wel, maar nu laat je vast zien welke je gevonden hebt en reageert er iemand die ervaring heeft met andere en daar hebben we allemaal weer wat aan.. Het is een forum, geen encyclopedie, we praten met elkaar over ons beroep en/of hobby...

jaap
 

Melencolia

Nieuw lid
18 jul 2014
20
0
Beste Jaap: Dank voor je reactie, voelde me toch enigszins opgelaten... Ga ik zeker doen en zal hier een ieder van op de hoogte brengen.

@Leroy: dank, heb je de groene aangeschaft? 1/2 inch nu helaas niet op voorraad dus even wachten. wel een hele mooie prijs idd, en hele schappelijke verzendkosten (€9.90)

@Fons: Jazekerrr
 

Melencolia

Nieuw lid
18 jul 2014
20
0
Even bij Amazon.de zoeken op pipe clamp en dit is het resultaat. Als je voor meer dan 29 eurie besteld is verzending (bij Amazon levering) naar NL zelfs gratis.

Ja daar had ik gekeken, helaas geen verzending mogelijk naar NL. Zie in rood bij de bovenste.
Anderen wel, ga kijken of de optie van Leroy nog binnen komt. Thanks
 
Laatst bewerkt:

Leroowj

Actieve deelnemer
1 apr 2016
392
0
Ik heb de groene 1/2 inch aangeschaft, m.i. genoeg klemkracht voor de meeste klemklussen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.