Kent iemand deze tafelzaag?

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dat lijkt me nauwelijks een nuttig antwoord op de vraag

Orgelvriend, ik heb geen ervaring met het ding, het komt mij over als veel waar voor je geld maar ik denk dat de realiteit is dat al die gadgets van belabberde kwaliteit zullen zijn, niet nauwkeurig enzo
Máár dat is puur een gevoel

Als ik trouwens naar de prijs van die precisa kijk zou ik eerder even wachten of je geluk hebt en er een harvey zaagtafel voorbij komt op marktplaats (gebeurd nog wel eens)
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
@Toxiq, dat was (naar mijn idee) ook geen antwoord, maar een vraag als reactie op een ouder topic ;)

Da's nou weer jammer, dát had ik even over het hoofd gezien
Nu ja....misschien word mijn antwoord nog eens nuttig voor iemand die de datum ook over het hoofd ziet ;)
 

jokke

Actieve deelnemer
10 jul 2009
477
20
Tendotools is een merk waar ik liever van wegkijk. Ooit met iemand gaan kijken naar een schaafmachine van dit merk. Wanneer ik de aanvoertafel omlaag bracht om de afname te vergroten ging de tafel niet alleen omlaag maar ook enkele mm opzij... Geleiders die niet recht te krijgen zijn, roest binnen in de machine. Voor alle duidelijkheid, het ging hier over een nieuwe machine in hun toonzaal.
Als je dat geld kan besteden aan een tweedehandsmachine van een degelijk merk zal je jezelf een hoop frustratie besparen!
 

Nedi

Nieuw lid
13 feb 2018
8
0
Tendotools is een merk waar ik liever van wegkijk. Ooit met iemand gaan kijken naar een schaafmachine van dit merk. Wanneer ik de aanvoertafel omlaag bracht om de afname te vergroten ging de tafel niet alleen omlaag maar ook enkele mm opzij... Geleiders die niet recht te krijgen zijn, roest binnen in de machine. Voor alle duidelijkheid, het ging hier over een nieuwe machine in hun toonzaal.
Als je dat geld kan besteden aan een tweedehandsmachine van een degelijk merk zal je jezelf een hoop frustratie besparen!

Hallo,