PDA

Bekijk Volledige Versie : Planken met de lintzaag

Nico Oosthoek
17-03-17, 12:42
Leuk bedacht.

https://youtu.be/Lo2E9yxwiUQ

Pjotr88
18-03-17, 00:21
Kijk altijd met veel plezier naar zijn filmpjes en vooral naar zijn oplossingen voor alle voorkomende problemen.

SunRayes
18-03-17, 09:19
Ik verbaas mij elke keer weer over Matthias zijn vindingrijkheid en zijn hoge technische kennis!
De problemen waar ik in de praktijk tegen aanloop, ziet hij al voor zich voordat hij er aan begint.
Heel knap!!

Leroowj
20-03-17, 11:38
Inderdaad bijzonder technisch deze man.

Scheppie
20-03-17, 12:16
briljant, n wij maar klagen over dat onze dure machines niet doen wat we willen :-)

Toxiq
20-03-17, 12:47
Leuk bedacht, maar het idee dat die lintzaag min of meer los staat vind ik toch erg link, als je hem scheef wegduwt loopt de boel vast
ik zou dan de lintzaag over een soort van rails laten rijden

Pel
20-03-17, 13:17
Inderdaad leuk bedacht, echter hij laat eigenlijk niet goed zien wat er fout gaat, en wat allemaal fout kan gaan, om op deze manier planken te zagen? Als je zoals Jeroen al zegt de zaag op rails laat rijden of glijden dat zou al stukken beter, en veiliger zijn. Maar petje af voor zijn vindingrijkheid, want hij is zo'n beetje de willie wortel in zelfbouw machines.

Groet Pel.

Bert Vanderveen
20-03-17, 15:50
Ja, meneer Wandel is een echte Wortel. Ik vraag me trouwens af of hij inmiddels fulltime YouTuber is, gezien het aantal volgers zou dat kunnen. Van origine is hij software-engineer, ik meen bij Blackberry (en daar gaat het niet zo goed mee).