Tafelpoot met een knipoog

BramDeBelg

Actieve deelnemer
12 jun 2013
188
0
De titel is wat sarcastisch bedoeld hoor :p

Gisteren mijn eerste draaibankje geleverd, en dan kan je het tuurlijk onmogelijk niet eens testen.
Ik heb helemaal geen ervaring met houtdraaien (behalve 101 youtube filmpjes bekijken) dus heel omzichtig te werk gegaan.
Wel leuk om te doen, maar moet duidelijk eerst mijn bijtels volledig slijpen. Niettemin, toch wat leuk gepruts en mijn eerste mini tafelpootje was er. Hahaha :cool:

Ben intussen te weten gekomen dat mijn neef een zéér ervaren en fervent houtdraaier is, dus eerstdaags eens afspreken met hem om de beginselen te leren.

tafelpootje.jpg
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Die zou ik bij de voordeur ophangen met de volgende tekst

'Wie hier niet vrolijk binnenhuppelt word er direct weer uitgeknuppeld' daar volstaat hij prima voor
 

BramDeBelg

Actieve deelnemer
12 jun 2013
188
0
@Andre : ge zijt een slechte mens , zo lachen met een beginner :p:p:p:p

@Toxiq : hééé, das nog eens een idee ;)
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Prima dat je begonnen bent. Cilinders draaien is immers de basis van het houtdraaien.
Het begin is er. Laat iedereen maar kletsen. Over een paar jaar draai je de mooiste dingen. Er zijn beginnelingen die eerst hun beitels breken.
Veel succes verder.
Vr.gr. Jan Pranger.
 

BramDeBelg

Actieve deelnemer
12 jun 2013
188
0
Vandaag nog klein beetje verder geoefend, gewoon willekeurig vormen. Ik merk dat ik al een stuk zekerder en fijner kan werken. Nu de beitels geslepen zijn maakt uiteraard ook wel veel verschil.

IMG_20170316_170916.jpg
 

tuoh

Oud hout
Vind het nog altijd maar niks Bram:D