handig hulpstuk tafelzaag

harold

Actieve deelnemer
30 jun 2012
127
1
Deventer
Nadeel wat ik met deze diepte/hoogtemeters is dat de batterij altijd leeg is als je 'm nodig hebt. Zo vaak gebruik je 'm ook weer niet.
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Nadeel wat ik met deze diepte/hoogtemeters is dat de batterij altijd leeg is als je 'm nodig hebt. Zo vaak gebruik je 'm ook weer niet.

Toevallig las ik pas ergens een artikel dat die chinese schuifmaten ( en dat zal voor die dieptemeter ook gelden) ook stroom verbruiken als je 'm niet gebruikt.
Had iemand een aftakking gemaakt zodat je aan de buitenzijde pennetjes had die je moest doorverbinden om 'm aan te zetten.
Had zo'n contact gebruikt wat bv naast je BIOSchip zit, met zo'n schuifstekkertje. wat je verplekken moet.
Was mooi compact.


edit: was ook bij instructables: http://www.instructables.com/id/Cheap-Caliper-Battery-Life-Hack/


 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Toevallig las ik pas ergens een artikel dat die chinese schuifmaten ( en dat zal voor die dieptemeter ook gelden) ook stroom verbruiken als je 'm niet gebruikt.

Waarom zou je niet een ouderwetse analoge gebruiken, dan heb je dat gedoe niet.
Jij bent toch wel iemand die van ouderwetse kwaliteit houdt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.