Laatste project een ledikantje voor mijn dochter

Arthur v V

Nieuw lid
4 nov 2010
19
1
Net papa geworden, dit projectje liep een beetje uit de hand.. Van marktplaats een ledikantje gehaald met de bedoeling het een beetje te vertimmeren tot iets leukers. uiteindelijk heb ik alleen de spijltjes gebruikt.
Het hout is oregon pine

Attached files
 

pjerdulac

Actieve deelnemer
12 jul 2010
81
0
Heb ooit de kinderkamer voor mijn tweeling gebouwd, gaf toen ook zo'n goed gevoel. Mooi werk man!!
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Prachtig ledikantje!! Geeft veel voldoening. Mijn vrouw is wel een keer flink kwaad geworden omdat bij ons de bodem er uit viel en onze 7 maanden oude zoon met matras en al onder in de wieg op de grond lag :oops: :oops: . Alles liep goed af, hij is net 5 jaar geworden en heeft zijn eigen gereedschapkistje (of betekend dat, dat hij toch te hard te gevallen is :roll: )

jaap
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
ach jaap,

ik ben een keer onze zoon met slaapzak en al uit de kinderwagen laten vallen. het ergste ik merkte dit niet totdat een voorbijganger zei "jongeman, u laat wat vallen". oei,oei wat voelde ik me schuldig.

rick
 

Arthur v V

Nieuw lid
4 nov 2010
19
1
daarom heb ik veiligheidsgordels geinstalleerd in haar 40pk off-roadkinderwagen en ik doe haar altijd een gps-helm op mocht ze er toch uitvliegen.. :mrgreen:

En over dat slapen, hm. lijkt me heerlijk. ik heb wallen op mijn wallen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.