Ron paulk werkbank maken voor de festool kapex 60

Pimmaaijen

Nieuw lid
24 apr 2016
3
0
Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Pim en ben 17 jaar oud. Op het gebiedt van houtbewerking heb ik al redelijk wat ervaring. Ik maak veel meubels en leer voor timmerman. Thuis een zeer riante werkplaats tot beschikking waar de meest voorkomende machines beschikbaar zijn.

Ik heb laatst een festool kapex 60 gekocht de set variant, echt een top ding iedereen aan te raden. Het is mijn vijfde eigen festool machine maar ik wil niks anders meer. Ik wil nu voor de kapex 60 een ron paulk werkbank maken voorop de klus. Ik heb geen beschrijving gekocht maar zonder moet het ook lukken. Ik wil het werkblad 2200x600x 220mm groot maken. En waarschijnlijk ook met verbreders. Hebben jullie nog tips of adviezen of dingen waar jullie tegenaan liepen?

Mvg. Pim
 
Laatst bewerkt:

avos

Post veel
10 nov 2008
776
116
omg Haarlem
Beste Pim, welkom op het forum. Er lopen meen ik al diverse topics waarin je dit kan lezen. Maar het is niet meer dan het foto icoontje aan klikken, dan kiezen voor foto uit bestand en daar de foto selecteren die je wilt uploaden. Succes. En ik ben benieuwd naar je vorderingen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.