Metabo DH 330

zaagselsnuiver

Actieve deelnemer
2 jan 2017
127
0
Den Haag
Beste forumleden,

ik heb de zoekfuncie gebruikt maar ik moet zeggen dat deze niet écht lekker werkt. Meestal probeer ik dan het geavanceerde zoeken maar krijg al snel een foutmelding dat zoekterm te lang is. Maar mijn vraag betreft bovenstaande Metabo DH 330, een combi vlak/vandiktebankje. Iemand ervaring met deze machine? Ik ben geen prof dus heb de tijd, ik zoek een machine die weinig ruimte in beslag neemt, degelijk is en precies werken mogelijk maakt. De Jet JPW 12 is helaas alleen een vandiktebankje, de Jet JPT 260 kan beide maar vind ik wel erg duur. Iemand nog suggesties?

Groet Zaagselsnuiver.
 

zaagselsnuiver

Actieve deelnemer
2 jan 2017
127
0
Den Haag
Mans,

tot die conclusie was ik ook gekomen. Ik heb daarom nog even verder gekeken en dan kom ik qua betaalbaarheid en kleine omvang uit bij de HBM 10. Me dunkt dat als je daar een betere geleiding voor de vlakbank bij maakt je er als amateur toch een redelijke machine mee hebt?

groet, Zaagselsnuiver
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.