Logo plaatjes voor op de meubels gezocht!

BjornGerling

Actieve deelnemer
10 aug 2016
45
0
Goedendag,


Ik ben nu al een tijdje op zoek naar van die plaatjes die je op de meubels plakt waar je eigen logo opstaat.

Ik heb nu een paar adresjes gevonden maar daar moet je er meteen minimaal 250 of meer afnemen en vind dat nog vrij veel geld uiteindelijk. Vandaar dat ik het hier maar eens probeer of iemand hier iets weet.


Gaat om bijvoorbeeld rvs/metalen plaatjes die bijvoorbeeld gegraveerd worden in de maat van ongeveer 4x2.5cm.



Grt Bjorn
 
P

Pel

Guest
De schoenmaker, en de man die sleutels verkoopt kan ook graveren, als je dan wat RVS strip koopt en zelf in stukken zaagt of knipt en dat laat graveren, ik weet niet wat het graveren kost.

Groet Pel.
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Ik weet niet hoe je logo eruitziet, maar je kunt ook eventueel een plaatje laten watersnijden (zelf goede ervaring met Hynamic). Je logo moet zich daar wel voor lenen.
Ik keek gisteren nog een filmpje van Ishitani, hij gebruikt een brandmerk. Ook mooi!
 

BeRo

Actieve deelnemer
19 apr 2016
156
4
Rotterdam
Beste Bjorn,
Wat dacht je van ene brandmerk op de achterkant van je meubel? Dat is ook nog een optie. Als je het merk niet te heet maakt, krijg je een mooie bruine afdruk. Eventueel kun je dat via een elektrische doen.

M.h.gr.

Bert Rosbach.
 

BjornGerling

Actieve deelnemer
10 aug 2016
45
0
Bedankt voor de tips!

-brandmerken lijkt mij ook erg gaaf, toch zal een logoplaatje ook tot de inventaris moeten behoren vind ik.

ik ga eens even rondbellen!
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Kijk ook eens naar FabLabs, daar hebben ze lasercutters waarmee je kan snijden maar ook graveren.MDF en plexiglas zijn sowieso opties, maar misschien kan je ook graveren op een eigen meegebracht stukje hardhout. Te bespreken met de uitbaters wat er mogelijk is.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.760
733
Enschede, Twente
Een transparant met je logo, een glasplaatje, een uv-lamp, lichtgevoelig plaatje (zoals ze in electronica gebruiken voor schakelingen), zuur (fosforkorrels en water) — daar kun je het zelf mee maken.
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Ik heb onlangs ook een laser engraver aangeschaft uit China, hier was ik €80,- voor kwijt incl verzending. Duurde wel een week of 4, maar leuk speelgoed om eens mee te stoeien.
"Nadeel" van mijn versie, deze kan slecht 4x4 cm graveren.
SUPERCARVER-K2-1000-mW-Miniatuur-Laser-Graveermachine-Print-Graveur-Carver-Automatische-DIY-Carv.jpg
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Ik heb zelf mijn brandstempel ontworpen.
Met behulp van mogelijk aanstaande schoonzoon omgezet in het juiste bestand.
En bij shapeway (shapeway.com) laten maken. Nederlands bedrijf zit in Eindhoven.
Moeite waard om rond te neuzen op de site.
Nu nog een passende soldeerbout qua wattage vinden, test gedaan met gasbrander ziet er netjes uit.

Menno
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Hoi PeerSchoen,

Ik heb je PB ontvangen en gereageerd, maar zoals daarin ook verteld, heeft Toxiq deze laser 3 weken geleden overgenomen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.