Even voorstellen

gixxersuperbike

Nieuw lid
20 feb 2017
18
0
Hallo allemaal,

Ik ben Maarten 33 jaar IT’er, motorrijder en gek op dingen maken en doe het zelven.
Afgelopen jaren heb ik al heel veel familie, vrienden en kennissen kunnen helpen bij verschillende grote en kleine klussen. Veel waarvan in meer of mindere mate houten constructies en of oplossingen waren verwerkt.
En ik moet zeggen dat ik van hout verwerken toch altijd wel vrolijk word. Ik ben niet echt een ervaren Houtbewerker maar vind het toch leuk om bij jullie kennis en ervaring te mogen opdoen.

De komende tijd komen er voor mij nog aardig wat hout gerelateerde projecten aan en misschien vinden jullie het wel leuk om mee te kijken en feedback te geven want “ al doende leert men”
Ik beschik op dit moment nog over een micro werkplaatsje (schuurtje) van 2m bij 2m welke niet heel royaal is.
Hele grote werkstukken en machines kan ik helaas niet kwijt dus de meeste klussen gebeuren buiten de deur.

één van mijn grote projecten waar ik de komende tijd mee bezig zal gaan is het uitbouwen van mijn schuurtje en een veranda daar aan vast. Ik heb hiervan hele mooie projecten bij sommige van jullie gezien. Ik hoop dat ik met de beperkte middelen die ik heb net zo’n mooi resultaat kan neerzetten.

Hieronder een voorbeeld van één van mijn laatste klussen voor moeders de vrouw :D

Voor: Oude kleine half open keuken met onhandig geplaatste trapkast

Bekijk bijlage 60368

Bekijk bijlage 60367

Na: Open keuken met kook schiereiland verlaagt plafond (afzuiging) en efficiëntere kast oplossing
Bekijk bijlage 60366

Bekijk bijlage 60365
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Maarten, slimme oplossing voor de trapkast, heeft het een vaste geleiding of staat hij er los in?

Groet Pel.
 

gixxersuperbike

Nieuw lid
20 feb 2017
18
0
Welkom op het forum Maarten, slimme oplossing voor de trapkast, heeft het een vaste geleiding of staat hij er los in?

Groet Pel.

Hij staat op 2 aluminiumrails waar 8 wit rubberen wielen (geen strepen) in vallen, de achterste 2 sets wielen zitten helemaal op het uiteinde zodat hij altijd in de rails blijft
 

gixxersuperbike

Nieuw lid
20 feb 2017
18
0
Allen, bedankt voor het hartelijke welkom, en de complimenten.

Leuk om te zien met hoeveel enthousiasme iedereen hier met houtbewerken bezig is.

Ik heb ook maar eens wat leesvoer op de kop getikt :D

IMAG1761re.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.