Vlakbank en vandikte bank

P

Pel

Guest
Eelco, ik zou er eens naar gaan kijken, van een foto is het moeilijk te bepalen, het is denk ik geen handelaar, en zoals hij zegt is de machine helemaal gereviseerd. Neem anders iemand mee die er wat verstand van heeft, of er meer kijk op heeft. Kijk maar eens op Google, Beuving machines, het is een m.i. gerenommeerd merk.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Eelcootje

Actieve deelnemer
1 jun 2015
50
0
Sprang-Capelle
Bedankt voor je snelle reactie Pel. Nou aan de kennis zal het niet liggen denk ik, ( ben zelf meubelmaker);) ik ken het merk alleen niet. Is dat niet later overgenomen door verboom?
Het is voor mij helaas te ver om "even" te gaan kijken. Vond het alleen wel een interessante set, omdat je niet vaak losse machines voor deze prijs kan kopen, denk ik.
 
P

Pel

Guest
Het zijn gietijzeren machines Eelco, eigenlijk onverslijtbaar, en omdat hij helemaal gereviseerd is lijkt mij ± €1000 een redelijke prijs, hij is dacht ik wel op krachtstroom hou daar rekening mee.

Groet Pel.
 

rinus

Post veel
13 nov 2011
751
153
Heerde
marinusvannorel.nl
Een poos terug raadde mij een oude rot aan om een beuving te kopen. Ouderwets topspul volgens hem. Misschien geen objectieve of doortimmerde mening, maar wil hem je niet onthouden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.