PDA

Bekijk Volledige Versie : Vlakbank en vandikte bank

Eelcootje
18-02-17, 18:03
Gereviseerde Beuving Vandiktebank & Schaafbank
http://link.marktplaats.nl/m1125400310?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Ad

ik vond dit setje op marktplaats. Kan iemand mij helpen en zeggen of het wat is? Ik ken het merk niet. Hij vraagt er 1100,- voor. Is dat te duur?

Graag hoor ik van jullie experts:D

groetjes Eelco

Pel
18-02-17, 18:26
Eelco, ik zou er eens naar gaan kijken, van een foto is het moeilijk te bepalen, het is denk ik geen handelaar, en zoals hij zegt is de machine helemaal gereviseerd. Neem anders iemand mee die er wat verstand van heeft, of er meer kijk op heeft. Kijk maar eens op Google, Beuving machines, het is een m.i. gerenommeerd merk.

Groet Pel.

Eelcootje
18-02-17, 19:10
Bedankt voor je snelle reactie Pel. Nou aan de kennis zal het niet liggen denk ik, ( ben zelf meubelmaker);) ik ken het merk alleen niet. Is dat niet later overgenomen door verboom?
Het is voor mij helaas te ver om "even" te gaan kijken. Vond het alleen wel een interessante set, omdat je niet vaak losse machines voor deze prijs kan kopen, denk ik.

Pel
18-02-17, 19:20
Het zijn gietijzeren machines Eelco, eigenlijk onverslijtbaar, en omdat hij helemaal gereviseerd is lijkt mij €1000 een redelijke prijs, hij is dacht ik wel op krachtstroom hou daar rekening mee.

Groet Pel.

Eelcootje
18-02-17, 19:53
380 is geen probleem. Bedankt voor je hulp.

rinus
18-02-17, 21:14
Een poos terug raadde mij een oude rot aan om een beuving te kopen. Ouderwets topspul volgens hem. Misschien geen objectieve of doortimmerde mening, maar wil hem je niet onthouden.

Ronald L.
18-02-17, 21:33
Als ze op de juiste manier gereviseerd zijn, verslijt jij ze niet.

Eelcootje
18-02-17, 23:49
Bedank voor jullie mening heren. Dat stel ik zeer op prijs. Toppie:cool: