PDA

Bekijk Volledige Versie : Moest niet mogen!

davepk
17-02-17, 13:03
Vanochtend voor mijn werk even een aanhanger met riet weggebracht naar het containerpark. Daar zag ik deze droge eiken stam! Dat was kwijlen! Vier problemen: geen tijd, past niet op mijn aanhanger, ik weet niet of ik die mag meenemen en ik weet niet of die er morgen nog ligt. Daarbij morgenmiddag pas later tijd, omdat ik eerst op de open dag van mijn school moet zijn.
Grrr! Ik verklap even niet waar het ligt, gemeen hŤ? Nou vooruit, in BelgiŽ.:p
60175

Jelte,89
17-02-17, 13:05
Dat lijkt me in de buurt van zonhoven :) Maar inderdaad, mooi stukje hout!

davepk
17-02-17, 14:09
Je snapt de hint!:D

Hed
17-02-17, 18:51
Als zo streng zijn als bij ons heb je geen schijn van kans, ik zie soms de mooiste dingen in de Ijzercontainer liggen maar je mag absoluut niets meenemen zelfs geen schroefje i.v.m. veiligheidsregels.

boertje125
17-02-17, 20:10
een doos gevulde koeken op zijn tijd doet wonderen op de stort.
helpen ze zelfs nog wel even inladen

treegje
17-02-17, 20:13
Daar kan je het een en ander mee doen zulle.

mathieu
17-02-17, 21:47
Het is wel verdacht als je op de weegbrug staat en bij vertrek meer weegt dan bij het aankomen. Ik twijfel of je dan geld toe krijgt!

bprosman
18-02-17, 15:45
Heb dat ooit bij t "Bruingoed" gehad, iets zien staan wat zonde was om weg te gooien, toen tegen mijn zoon (destijds jaar of 10) geroepen "Nee jongen dat mag niet weg dat moet in de auto blijven , leg het maar even terug" :p

OntHout
19-02-17, 10:53
Lijkt me toch niet meer dan brandhout: uit het bovenste gedeelte krijg je geen rechte plank en in het onderste stuk zit ijzer dus dat wordt hem ook niet.

bprosman
19-02-17, 11:58
Misschien om te draaien.

Robert Hardwoodie
21-02-17, 00:26
gewoon proberen Dave, ik krijg altijd veel voldoening van dit soort projecten als ze helemaal vanuit een boomstam komen :)
Ook van die kronkel krijg je best wat gemaakt. Ik weet niet wat voor apparatuur je hebt of wil gebruiken, makkelijk en goedkoop zijn een paar splijtwiggen, een kloofhamer en een afkortzaag, om zon knaap in werkbare stukken te krijgen.