netjes voorstellen

Braycani

Nieuw lid
14 jan 2017
1
0
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bjorn, momenteel 27 jaar oud.
Van beroep ben ik dierverzorger in een dierentuin maar eigenlijk al enkele jaren ben ik bezig met gewoon lekker klussen.
mijn Hobby's zijn reptielen en alles wat daar bij komt kijken zoals het maken van eigen terrariums gemaakt van hout.
Ik merk dat ik meer met hout wil gaan werken dus ben ik langzaam aan gereedschappen gaan verzamelen om in de toekomst mijn eigen kleine werkplaats te creëren.
mijn laatste aanschaf is een Scheppach HM1 vlak van/diktebank. Op dit moment wil ik meer werken met pallets en daarvan meubels gaan maken voor thuis.
Het idee om het hout te hergebruiken spreekt mij erg aan en de uitstraling van het pallet hout is erg mooi.

Aangezien ik nog nieuw ben hier en als houtbewerker zal ik regelmatig dingen vragen.

Groetjes Bjorn
 

davepk

Actieve deelnemer
29 jan 2016
43
0
Zonhoven, België
Welkom Bjorn! Door op dit forum rond te neuzen, doe je enorm veel informatie op, plus de reacties van vakmensen.
Ik heb zelf altijd het idee dat ik met een groepje ervaren vaklui bij elkaar sta om een probleem te bespreken. Ik praat niet zo veel, maar luister goed!
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Bjorn, vragen staat vrij, daar is het forum immers voor.

Groet Pel.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Welkom

Een braycani, geen idee wat het is, maar het klinkt verdacht veel als ik nog een bacardi bestel terwijl ik dat eigenlijk al niet meer zou moeten doen, dan klinkt dat ongeveer hetzelfde :rolleyes:
 
Welkom,

Je merkt wel dat dit forum actief is in reacties :cool:.

Zoals Peter al schreef: Als je hier wat vraagt, krijg je altijd meerdere antwoorden en gratis advies. Mooi Forum :)

De kennis van de leden bij elkaar is eigenlijk groter dan heel Wikipedia . Vraag iets en er is altijd advies, of gewoon heerlijk mee lezen met onderwerpen.
Geniet er van.

Gr Edwin
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.