makita mlt100 vs mlt 100 x

kurtl

Nieuw lid
31 okt 2010
10
0
hoi,

IK ben op zoek naar een tafelzaag en had aan de makita mlt 100 gedacht (zonder onderstel) maar voor en 150 euro meer heb ik een mlt 100x met onderstel.
Is de mlt 100 een meerwaarde tov de mlt 100 X ?

Waar zit het verschil eigenlijk want de versie zonder X vind je bijna niet in Belgie en Nederland( wegens onbetrouwheid volgens sommige bronnen).

Wat zouden jullie doen?

Mvg Kurt
 

Cybersijp

Nieuw lid
30 mrt 2010
12
0
Let op!~de mlt 100 word Niet gevoerd door makita in Nederland, dus mocht je problemen ondervinden (en ik heb al wat her en der gezien die stuk gegaan zijn) Dan moet je het naar de webshop/winkel sturen, en die moet via de buitenlandse makita importeur garantie claimen...

Je bent je machine dus wel ff kwijt... De 2704 is een stuk groter(misschien te groot voor jou) maar die wordt wel gewoon gevoerd in Nl.

Klachten over het onderstel zijn mij niet bekend, de mlt is ook niet zo'n zaagtafel dat hij als hard core zaagtafel gebruikt zal worden natuurlijk. De tafel van de 2704(eveneens "x" versie dan is wel een heel solide ding :)
 

kurtl

Nieuw lid
31 okt 2010
10
0
Ik dacht bij toolnation.nl aan te kopen (wegens goede reacties over de service hier op het forum).

De versie die jij voorstelt is vooral te duur :oops: en de mlt 100 x is nog net te betalen.

Bedankt voor je reactie ;)
 

kurtl

Nieuw lid
31 okt 2010
10
0
ff een bijkomende vraag ;)

Kan je met de makita gemakkelijk pennen zagen?
Kan je de beschermkap er bijvoorbeeld gemakkelijk af halen?

Mvg Kurt
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
543
56
Oostzaan
De beschermkap kan er makkelijk afgehaald worden.
Maar de beschermkap zit vast aan het spauwmes dus die steekt boven het zaagblad uit.
Dus als je pennen wilt zagen moet je die ook verwijderen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.