Garage voor box clamps

WR1944

Oud hout
Toen die mooie rode box clamps bij Woodpecker in de aanbieding waren heb ik er gelijk maar vier sets van twee besteld. Maar per twee clamps krijg je ook twee knoppen, twee bouten en een inbussleutel mee geleverd. En dat spul gaat natuurlijk in je werkplaats slingeren, zeker in de mijne. Dus moest er iets op gevonden worden om alles bij elkaar te houden. Dat werd dan een garage waar ik de clamps kan stallen en waar een plankje is waar de losse spulletjes op kunnen. Van restjes heb ik snel wat in elkaar gezet en aan de french cleats gehangen.

P1010039q.jpg

P1010038q.jpg
 

WR1944

Oud hout
Ik heb ze nog niet echt ingezet waarvoor ik ze heb gekocht. Maar een paar keer moest ik een plankje recht overeind houden en dat ging perfect. Je moet even leren hoe je de zaak instelt maar het staat als een huis als je de boutjes aandraait.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
89
West-Friesland
Potverdikkie WR dat zijn mooie hebbedingetjes en een mooi rekkie;).
De prijs van 2 sets alhier houd mij nog steeds tegen om deze aan te schaffen.
Mvg,:).
 

Werner675

Actieve deelnemer
29 mei 2015
34
0
Bobeldijk
Toen ik opbezoek in the US was heb ik de set van 8 box clamps en het matten systeem in de aanbieding gekocht, was goedkoper dan alleen 4 box clamps in nederland kopen, was even meezeulen maar ze werken fantastisch.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.