Kreg verdeler

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
Hey, weet er iemand waar er een kreg verdeler is in Antwerpen? Mijn boor is net afgebroken en heb geen reserve. bestellen is geen optie want zou morgen verder willen werken.
Alle tips welkom!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
Toch even reclame maken, want gelukkig gisteren capellenmachines ontdekt in het Gentse, die nog zo vriendelijk was om even langer open te blijven (was toch een ritje heen van 50min). Projectje kan gelukkig vandaag verder gaan.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Toch even reclame maken, want gelukkig gisteren capellenmachines ontdekt in het Gentse, die nog zo vriendelijk was om even langer open te blijven (was toch een ritje heen van 50min). Projectje kan gelukkig vandaag verder gaan.
Top! ze zijn er gelukkig nog met een goede service.
Mvg,:).
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
@tuoh, het was inderdaad Stefan Maene, heel vriendelijke man. Voor degene die veel met Kreg werken, hebben jullie al vaak gehad dat de boor is afgebroken? Stefan vertelde mij dat hij het nog niet had meegemaakt, maar ondertussen is mijn tweede boor gebroken. Heb er nu weer maar 1 dus zal nog eens een nieuwe moeten bestellen, maar ik verschiet er van hoe snel het kapot gaat. Ik boor wel veel gaatjes na elkaar en boor wordt dus wat warm, maar daar zou het toch tegen bestand moeten zijn?
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
Van de eerste heb ik het puntje niet meer, zit ergens in de stofzuiger ;). Zou niet weten hoe ik kan zien of het een fabricage fout is? Ik vermoed gewoon teveel gaten achter elkaar waardoor de boor warm wordt en dan helaas een knoest in het hout waar het dus op afbrak.
Op dit tempo wordt het bijna even duur als wanneer ik mijn domino's had gebruikt :rolleyes:
Begin ook een beetje terug te komen van pocketholes, want het uitlijnen is toch vaak niet simpel, en als je niet goed klemt op voorhand durft het al eens verschuiven. Met domino's had het wel strakker tegen elkaar geweest. Het is nu wel maar een meubel voor garage dus wou het wat sneller en goedkoper maken.
 

mcarma

Actieve deelnemer
15 jun 2012
144
0
Kontich
Vandaag weer prijs. Na een 50tig tal gaatjes, brak de punt af. Is de enige oplossing dan om er wat tijd tussen te laten? Zijn wel geen goedkope boren en als ze dan zo snel stuk gaan wordt het toch een dure oplossing. Heb er dan maar terug 2 besteld.
 

harold

Actieve deelnemer
30 jun 2012
127
1
Deventer
Misschien zelf maken? Moet je wel een boor van 3/8" zien te regelen anders past ie niet precies in je Kreg mal.

 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.