Beercaddy

Leroowj

Actieve deelnemer
1 apr 2016
392
0
Na alle mooie voorbeelden op youtube e.d. ben ik er zelf ook aan begonnen. Een beercaddy als cadeau voor een vriend van mij, waar wij vaak een biertje drinken. Zijn bier staat koud in de schuur en altijd loopt hij te zeulen met de flesjes in zijn hand, dus dit was een toepasselijk cadeau.

Het is gemaakt van beukenhout met slaap en het handvat is van eikenhout. Afwerking met osmo hardwaxolie.

IMG_3101.jpg

IMG_3105.jpg

IMG_3106.jpg
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Leuk !
Laat Bosquet het maar niet lezen, voor je het weet werft er een ontwerpje Beercaddy XXL over het forum
 

Leroowj

Actieve deelnemer
1 apr 2016
392
0
Bier :confused: ik zie enkel Heineken :eek:

Maar toch mooi gemaakt, proficiat :cool: :cool:

Ja dat zeg ik, bier ;)

Maar waarom dan niet met zwaluwstaarten? En als ik zo naar die hand en die kroonkurken kijk voel ik de randjes van de dopjes al in mijn vingergewrichten snijden... ;-)

Omdat ik al blij ben dat ik dit alles met de hand heb kunnen maken als derde serieuze handproject. En ik denk dat het beeld ietwat vertekent, want je kan em best aardig beetpakken.
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Leuk gedaan maar wel jammer dat er een biermerk in zit die ik niet kan uitspreken :rolleyes:
Proost!
download.jpeg
Edit: geen flessenopener nodig
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Wanneer kom je hier een biertje drinken, ziet er leuk uit vriendje blij denk ik .
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Leuke bierdrager!

Wat is dat toch met Heineken? Niemand vind het lekker, maar ze verkopen het meeste in Nederland:p

Nou ja, ik ben een beetje bevooroordeeld, ik kijk elke dag tegen de fabriek aan.
Maar ik drink Duits bier!
 

WR1944

Oud hout
Soms bieden kennissen hier me met enige trots een flesje Heineken of Amstel aan. Meestal vraag ik of ze ook lokaal bier hebben. Als uitleg zeg ik dan dat ik bijna m'n hele leven Heineken of Amstel gedronken heb en dan uitsluitend voor de dorst. De Duitse emigranten in Pennsylvania hebben gelukkig hun rijke bier-verleden mee genomen zodat er zeer smaakvol lokaal bier is. En er komen steeds meer micro breweries bij.
http://lehighvalleyaletrail.com/category/breweries/

Ik hoef me in de zomer niet te vervelen. ;)

Misschien is het niet zo'n slecht idee om een beer caddy te maken voor de gulle verstrekkers van het bier.
 

Leroowj

Actieve deelnemer
1 apr 2016
392
0
Bedankt voor alle leuke, positieve reacties! Ik had ook niet verwacht dat mijn beercaddy een strijd der biersoorten veroorzaakte :p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.