Frees met in gebouwde lift

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
Voor mijn freestafel ben ik op zoek naar een bovenfrees met in gebouwde freeslift, ik wil deze gebruiken voor het lichte werk zoals afrondingen enz .
Triton heeft ze maar ik weet niet of de kwaliteit goed is, misschien zijn er andere merken die dit ook hebben.
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Er zullen vast andere merken zijn wat dit ook hebben, maar aangezien je al weet dat de Triton dit heeft, is het dan niet handig om daar iets meer onderzoek (reviews lezen/bekijken) naar te doen?

Ik heb de Triton ook onder mijn tafel hangen (toevallig afgelopen week geïnstalleerd), en heb toen ik die kocht (> 1 jaar geleden) redelijk wat reviews bekeken, en op basis daarvan tot koop overgegaan.
Tot zover ben ik zeer tevreden over de Triton. Ik heb eigenlijk nog niets kunnen vinden wat ik anders/beter zou willen.

Succes met keuzes maken :D

Grtz,

Atmoz
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Even zoeken, er is al véél over triton geschreven, aan de hand daarvan krijg je wel een indruk over de kwaliteit (niks mis mee !)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.