standaard voor keyboards/synthesizers

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Hallo medeforum leden.

M'n muziekhobby is het afgelopen jaar een beetje uit de hand gelopen en ik wil boven in een kamer een gedeelte maken waar ik het spul neerzet want nu staat regelmatig de eettafel vol met een laptop, keyboard/synthesizer en draden.
Ik wil een soort plateau/bureau maken waar ik aan ga zitten met m'n laptop, een keyboard en een paar speakers erop zodat het niet helemaal vol staat.
Nou wil ik dan aan de zijkant iets maken van verschillende plateaus boven elkaar van iets van 80 cm breed en een cm of 50 diep zodat als ik een andere wil bespelen dat ik heel makkelijk kan switchen door even loskoppelen en omwisselen.
Vroeger had ik zoiets voor boeken aan de wand maar ik wil niet iets aan de muur bevestigen dus ik dacht aan iets op poten, een rek oid waar dan verschillende planken in geplaatst worden.
Het hoeft niet superzwaar te zijn maar wel wat stabiel natuurlijk.
Er hoeft ook geen 100 kg op want die keyboards wegen ergens tussen de 1 en 10 kg per stuk dus zwaar is het niet.
Graag hoor ik suggesties voor zo'n rek/systeem.

Groetjes Willem
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik begrijp je vast niet goed, want wat je beschrijft is toch gewoon een stelling?

Klopt Richard, kon niet zo gauw op het juiste woord komen.
Bedankt voor de suggestie, heb zelf ook even rondgeneusd en uiteindelijk bij Gamma terecht gekomen, daar was een aanbieding.
Helaas in windows 8 wordt de foto gedraaid ook na verwijderen en opnieuw plaatsen.
Ik heb de foto ook nog een kwart slag naar links gedraaid maar toch kwam de foto op z'n kant.
Vreemd want op m'n pc met W7 waar ik meestal achter zit heb ik er geen last van.
Maar goed om even een indruk te geven.

Groet Willem

P1000762 [800x600].jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.