PDA

Bekijk Volledige Versie : truckcabine schaal 1:4

Anonymous
29-10-10, 19:48
a

meubelmaker29
30-10-10, 07:44
Zo dat is nog eens een uitdaging!

Als je een tekening hebt met de preciese maten

Anonymous
30-10-10, 20:22
a

Scheppie
30-10-10, 20:22
Wie wil/kan voor mij van MDF een DAF XF 105 cabine schaal 1:4 maken?
(utr)

Hoi Steven, stoer project 1:4 nog wel.... maak jij dan voor mij een onderstel? :D

Anonymous
30-10-10, 20:31
a

meubelmaker29
31-10-10, 10:12
Dat ziet er al gelikt uit zeg.
Ben je liefhebber van daf? (is ook de beste truck)
Heb zelf een jaar op een daf gereden en moet eerlijk zeggen dat ik het een fijne truck vond.
Maar dat terzijde.
Ik wil je wel helpen, maar waar wwon je eigenlijk want als de afstand te groot is wordt het natuurlijk lastig om te helpen.
Laat maar even weten wat je wilt of als je al iemand anders hebt gevonden.

M.v.g

Anonymous
31-10-10, 15:17
a

Athanor
31-10-10, 17:57
't is misschien handig als jullie je woonplaats bij het profiel opnemen, dat bevordert dergelijke uitwisselingen. Geldt voor alle forumleden natuurlijk....

Fons

meubelmaker29
31-10-10, 19:34
Ik woon zelf in Borne (overijssel) maar als afstand geen bezwaar is.
Laat even weten wanneer je denkt dat het klaar (moet) zijn.
Het zou he mooist zijn om er in 1 keer mee door te werken en in in de periode januari t/m maart heb ik er de meeste tijd voor.
Wel zou ik voor de tijd graag een tekening/schets willen hebben van hoe de cabine ongeveer zou moeten worden.

Anonymous
01-11-10, 19:31
a

Anonymous
19-01-11, 20:21
a

jpandriesse
20-01-11, 11:26
?

rickkoorman
20-01-11, 11:54
Soms begrijp ik sommige postings niet.

meubelmaker29
26-01-11, 17:30
Zou je een tekening van de cabine kunnen opsturen zodat ik weet wat je er van verwacht?

bas r
26-01-11, 20:57
wie a zegt moet ook b zeggen!

Scheppie
26-01-11, 21:01
wie a zegt moet ook b zeggen!

Maak er dan een ABC'tje van dan snapt de rest t ook...

baas oud
27-01-11, 09:29
Tja forumleden. Dit is weer nieuw voor ons. Meneer Steven Oudewansink werd lid van ons forum, stelt een vraag, krijgt allemaal goedbedoelde antwoorden en besluit dan om het zelf te gaan doen. Hij stuurt mij een pb van bedankt op het forum en leegt al zijn postings, en verknoeid daarmee ons forum.
Ik heb hem een mailtje gestuurd, maar daar antwoord hij niet op. Hij staat nu op een modelbouwersforum, ook onder de naam steven OW. Misschien moeten we dit hele draadje maar lozen, maar ik vind het van een bedroevende mentaliteit hoe deze steven ow acteert.
Als iemand hem een mailtje wil sturen met een bedankje dan is dit het adres: oudewansink@ziggo.nl (http://mailto:oudewansink@ziggo.nl)

uw beheerder.

Scheppie
27-01-11, 10:32
Ach Jaap... soms begrijpen we niet waarom mensen dingen doen maar waarschijnlijk had hij er zelf een goede reden voor. Dat het niet heel netjes is is een ander ding.

Ik vind het vooral raar... meer niet.....

Misschien kunnen we er een raaadseldraadje van maken.... wie kan de originele postings herleiden uit de antwoorden.. :mrgreen:

armadaman
27-01-11, 12:47
Hallo Baas/ Forum lezers

Sommige nieuwe gebruikers worden natuurlijk overvallen door de positieve reacties ;) op het forum. Deze vorm van vriendschappelijke kameraadschap is voor sommige mensen zo vreemd dat zij met gezwinde spoed het hazenpad kiezen. Het is ook niet niks om aan den lijve te ondervinden dat in deze ge´ndividualiseerde maatschappij er nog mensen zijn die een ander KOSTELOOS 8-) op weg helpen, voor je klaar staan en je desnoods komen helpen. DAT IS OOK HEEL BIJZONDER

Leden komen en gaan : Als het forum maar blijft bestaan :!: :!: :!:

Hugo

pepijn
27-01-11, 18:42
Jaap, je kan ook z'n account inactief maken en vervolgens de postings uit een database backup halen zodat het nog gewoon toegankelijk is voor iedereen die er ge´nteresseerd in is.

rickkoorman
28-01-11, 06:15
@Hugo : mooi gezegd...werd er een beetje stil van..

@jaap : wat mij betreft kan dit hele draadje weg. voegt niets mee toe