Doopsuiker raket

Treetop

Actieve deelnemer
4 dec 2016
42
0
Hierbij een klein projectje van een statief voor de suikerbonen van mijn toekomstige zoon.
Gemaakt uit MDF, de poten gekopieerd en afgerond met de boven frees.
Voor de top en straalmotoren heb ik 3 lagen opeen gekleefd en dan in de metaaldraaibank conisch gedraaid.
Gaatjes toemaken met filler en dan schilderen.
De potten verf op de 2de foto dienen als afstandshouder tijdens het verlijmen (heb er voor alle zekerheid toch maar enkele vijsjes ingestoken ook)

11.jpg22.jpg33.jpg44.jpg
 
Laatst bewerkt:
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Ik vind m gaaf! Wil ook een raket-achtig kastje maken voor op de Robot/ruimtekamer.... maar dan een boekenkast.... en geen mooi gedraaide straalmotoren :)

Mooi gedaan!
 

davepk

Actieve deelnemer
29 jan 2016
43
0
Zonhoven, België
Erg mooi! Deze zomer is onze zoon getrouwd, en toen heb ik van vier plakken van een kersenboom, van groot naar klein, een étagère gemaakt voor de cupcakes en bovenop de taart. Doet het altijd goed!
In oktober beviel onze dochter en ze vroeg of ze het mocht gebruiken voor de doopsuikers, net zoals dit raket.
In het ziekenhuis zag een verpleegster het en was helemaal enthousiast. Zij heeft het na de kraamperiode meegekregen, zij ging kort daarna trouwen en wilde het ook gebruiken.
Dus die heeft wel dienst gedaan!! Misschien is-ie nog in omloop. Ik heb er hier geen foto van, als ik thuis ben zal ik er één plaatsen.

Tip: zet het na afloop te koop, gegarandeerd dat er mensen zijn die bieden willen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.