3 d??

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
hier een klein project : het was de bedoeling een soort van 3d-effect te creeeren. ik heb 4 van deze paneeltjes gemaakt. allemaal 15x15 cm. houtsoorten:walnoot en esdoorn.

of ik ze als onderdelen voor een doosje ga gebruiken of ze in een lijst zet weet ik nog niet, de volgende serie moet zeker een stuk strakker worden want hier en daar heb ik wat verloop.

rick

Attached files
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Hmm, best apart maar mooi. Is het niet een idee om er meerdere te maken, een cirkel van te frezen en als pizza-borden te gebruiken?
 

Arthur v V

Nieuw lid
4 nov 2010
19
1
Ik zou zeggen een doosje. Weet je wat ook cool is? Om zo een verlijmd stuk te gebruiken in houtdraaiwerk. Heel mooie effecten krijg je dan. Als je door de ene houtsoort heendraait komt de andere tevoorschijn.

Dit was een stuk noten met stukjes beukenfineer ertussen geplakt.

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
beste arthur,

voor draaiwerk kan zoiets erg leuk zijn. ik ga denk ik toch voor het doosje. eerst nog maar een paar nachtjes over slapen!!!! :D

rick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.