5 gele sterretjes

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
720
30
BE / Tienen
Wat willen de 5 gele sterretjes bij sommige berichten eigenlijk zeggen?

X aantal keer bekeken?
X aantal reacties?
Bijzonder leuk bevonden door .... ?

Zomaar een dom vraagje uit nieuwgiergheid...
 

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
720
30
BE / Tienen
' t is Bert ipv Jaap,

Maar in elk geval bedankt. Is een functie die ik nog niet ontdekt had...
 

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Je hebt net 5 sterren van mij gehad ;)

Ik ben misschien wat zuur wat dat betreft maar deze forumfunctie zie ik graag verdwijnen. Nu is het net alsof de draadjes zonder een 5 sterren rating niet worden gewaardeerd. Ik denk ook niet dat de houtbewerkers op dit forum sterretjes nodig hebben om zich gewaardeerd te voelen, maar als het ene draadje sterretjes krijgt en een ander niet zou dat toch (onbewust) negatief over kunnen komen.
 
Laatst bewerkt:

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
720
30
BE / Tienen
Had het systeem niet door & heb dus ook nog nooit sterretjes gegeven.... Sorry, sorry allemaal... we zullen er eens aan beginnen:rolleyes:.

Vind de functie persoonlijk ook niet echt nodig... maar heb er me nooit aan gestoord. Kan me wel voorstellen dat dit soms een vertekend beeld geeft.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Je hebt net 5 sterren van mij gehad ;)

Ik ben misschien wat zuur wat dat betreft maar deze forumfunctie zie ik graag verdwijnen. Nu is het net alsof de draadjes zonder een 5 sterren rating niet worden gewaardeerd. Ik denk ook niet dat de houtbewerkers op dit forum sterretjes nodig hebben om zich gewaardeerd te voelen, maar als het ene draadje sterretjes krijgt en een ander niet zou dat toch (onbewust) negatief over kunnen komen.

Ik
denk dat houtbewerkers wel door die sterretjes heen kijken, het zit mij iig niet in de weg
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Op fora die last hebben van trollen - hier gelukkig nog niet - zie je dan alle threads met 1 ster. Ieder zijn hobby zeker?
 

Jelte89

Actieve deelnemer
29 okt 2015
326
3
35
Rijssen
Mja, snap het idee wel, op die manier zou je in de toekomst (want wie gaat nu de oudere topics nog raten/waarderen) kunnen filteren welke topics het lezen waard zijn..
Een mooi topic, met mooi werk en goede info krijgt 5 sterren, terwijl het topic wat ik open, met een wazig verhaal over het in elkaar zetten van een kast, en vervolgens een fiets zou laten zien... maar 1 ster krijgt, en de 'lezer' zo kan zien of het überhaupt interessant is
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.