Even voorstellen

Geert Schoonhoven

Actieve deelnemer
Zo ik zal me ook maar eens voorstellen.

Mijn naam is geert schoonhoven. Ik ben 27 jaren jong en woonachtig in het mooie gelderse wezep. Ben getrouwd met de liefde van mijn leven en heb een prachtige zoon van 14 maanden.
Ik ben ondernemer in de glas- en schilders-branch en doe dit nog steeds met veel plezier. Ik heb een kleinschalig bedrijf dat vooral opereerd in de partuculiere sector. In de zomermaanden heb ik gemiddeld 3 mensen aan het werk en in de winter doe ik het lekker alleen. In deze tijd van het jaar heb ik ook weer tijd voor mijn grote passie, lekker thuis prutsen. Ik ben een aantal jaren terug voor mijn werk in aanraking gekomen met het merk festool. Voor de schilder zijn er namelijk geen betere schuurmachines te vinden. Omdat ik ook veel aan hout renovatie doe kwam er al gouw wat meer bij dan alleen een schuurmachine. En als je dan in de wat rustigere maanden wat wil ondernemen kom je er al snel achter dat je met je machines meer kan dan alleen een kozijn uitstukken of een paar glaslatten zagen. Van het een komt het ander en zo ben ik momenteel al weer met mijn vierde projectje bezig, na een paar kasjes voor mijn kleine zoon's speelgoed, 2 trap hekjes en een bedje voor in de caravan ben ik nu aan iets groters begonnen. Een grote kleding kast meet vier deuren en twee grote lade's. Ik heb op dit forum al tal van nuttige tip's gevonden en hoop dat dat in de toekomst zo blijft. Ik zal vast nog een hoop van jullie leren en ik hoop jullie ook van mij.


Mvg Geert Schoonhoven, een echte festool fanaat
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.