Ook ik wil me graag even voorstellen

Houtie

Nieuw lid
15 sep 2014
23
0
Hallo allemaal, na toch al een hele poos te hebben mee mogen genieten van al het moois vind ik het nu toch wel tijd om me eens netjes voor te stellen, dus bij deze.
Mijn naam is René en woon in het mooie zuid-limburge plaatsje Ulestraten. Ik 33 jaar oud en ben werkzaam als projectleider bij een afbouwbedrijf. Ik heb verschillende kleine houtprojectjes al gemaakt zoals kozijnen, tuintafels en als laatste project een opgeklampte deur getoogd uitgevoerd. Hiervan zal ik snel enkele fotos plaatsen. Ik beschik over een "hobbyruimte" van 50m2 waarin ik met de volgende speeltjes, een Festool cs70, Meber 400, Scheppach hm1, Scheppach hmc 260, Emach freesmachine en een draaibank mag spelen De oudere "beesjes" heb ik geerfd van mijn vader die ook besmet was met het houtvirus. Draaien kan ik wel niet ;) mag zon draaibank zit wel altijd gezellig uit. Ik hoop dat ik nog veel vragen mag stellen op het gebied van meubels maken want dat wil ik eigenlijk als hobby gaan uitvoeren.

Met vriendelijke groet,
René
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.