PDA

Bekijk Volledige Versie : Graag wil ik me voorstellen

Th.A.Fransen
10-01-17, 10:49
Mijn naam is Tom Fransen ben 71 jaar oud en woon in delft.Werk graag met mijn handen .In mijn vrije tijd heb ik een 7 tal monumenten gerestaureerd meubels gemaakt en ontelbare verdere wekstukken.Na mijn pensioen ben ik violen gaan maken inmiddels heb ik er 3 succes vol gemaakt. Veel tijd breng ik door achter mijn draaibank .Enige van mijn werkstukken kunt u zien op Instagram "toms_woodwerk_delft" Vriendelijke Groeten Tom Fransen

rmenkveld
10-01-17, 10:56
Welkom op het forum Tom (volgens mijn opvoeding moet ik eigenlijk Meneer Fransen zeggen :))
Ik zal eens kijken of ik u kan vinden op Instagram, ik ben wel nieuwsgierig geworden!

Grt. Ruben

zaagfabriek
10-01-17, 11:00
Goedemorgen, Welkom! ik heb zojuist op de instagram gekeken en er staan mooie objecten bij!

hierbij de rechtstreekse link; https://www.instagram.com/toms_woodwork_delft/

rmenkveld
10-01-17, 11:08
hierbij de rechtstreekse link; https://www.instagram.com/toms_woodwork_delft/

Kon het niet laten om in de baas zijn tijd toch maar even het insta account door te gaan... Mijn hemel, prachtig!
Hoeveel tijd gaat er in zo'n prachtige viool zitten Tom?

Pel
10-01-17, 11:37
Welkom op het forum Tom.

Groet Pel.

Th.A.Fransen
10-01-17, 11:37
Hr menkveld,
Heb je mijn reactie ontvangen?

de Haan
10-01-17, 12:55
Welkom

rmenkveld
10-01-17, 14:14
Hr menkveld,
Heb je mijn reactie ontvangen?

Nee helaas, zowel mijn inbox als mijn profiel bekeken, geen reactie gevonden.

Mvg,

Th.A.Fransen
10-01-17, 14:58
Een ervaren vioolbouwer kan in 2 tot300 uur en vioolbouwen met minder ervaring ben je al snel 400 uur bezig zeker als je zelf je malen en hulpstukken gaat maken.Dit afgezien van alle wachttijden voor het zetten en afwerken in het totaal ben je wel een jaar met een viool bezig.Het lezen ,leren en voorbereiden En uit eindelijk maken is een avontuur Vriendelijke groeten. Tom. Fransen

rmenkveld
10-01-17, 15:56
Een ervaren vioolbouwer kan in 2 tot300 uur en vioolbouwen met minder ervaring ben je al snel 400 uur bezig zeker als je zelf je malen en hulpstukken gaat maken.Dit afgezien van alle wachttijden voor het zetten en afwerken in het totaal ben je wel een jaar met een viool bezig.Het lezen ,leren en voorbereiden En uit eindelijk maken is een avontuur Vriendelijke groeten. Tom. Fransen

Toe maar, dat gaat mijn gezin nooit toestaan :)
Prachtig werk, ik heb violen altijd al een machtig instrument gevonden (de grotere varianten als Cello's etc. uiteraard ook...)
Dacht dat het wellicht ooit nog een mooie optie was om er zelf een te bouwen, maar deze schrijf ik maar even niet op mijn to-do-list.
Nogmaals prachtig werk voorbij zien komen op uw instagram account!

meron
10-01-17, 16:24
Welkom!

Ik ben je instagram gaan volgen. Er stonden veel mooie dingen op.

MasaveHout
10-01-17, 16:39
Welkom !!!

Pel
10-01-17, 16:50
Ook eens op instagram gekeken, ongelofelijk wat u prachtige werkstukken maakt, eigenlijk zijn het kunstwerken, om nog nog niet te spreken van de hoeveelheid wat u gemaakt heeft. De violen zijn stuk voor stuk juweeltjes.

Groet Pel.

Nico Oosthoek
10-01-17, 16:59
Welkom Tom, ook op dit forum.:)

J.art
10-01-17, 18:19
Heel mooie vrachtwagens gemaakt!

Groetjes Jolien

Athanor
10-01-17, 19:02
Welkom op het forum!

Fons