even voorstellen

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Medebezoekers

Ik ben Hugo 46 jaar en woonachtig in Ridderkerk. getrouwd en met een zoon van 12 jaar. Van beroep ben ik elektromonteur(zwakstroom)
Ik heb eigenlijk altijd wel een beetje getimmerd, in de vorm van kastjes en meubeltjes van allerlei plaatmateriaal. Nadat ik een jaar of 10 terug in het topje van mijn middenvinger heb gefreesd (moordwapen) ben ik er mee gestopt. Maar ja je ziet weer eens wat en toen ben ik maar weer voorzichtig begonnen. Op deze site kom ik aan veel informatie die voor mij nieuw en onbekend is.

Daar waar ik informatie heb zal ik die zoveel mogelijk delen

Iedereen veel hobby plezier uit Ridderkerk gewenst

Attached files
 
A

Athanor

Guest
Hugo, welkom op het forum! Hopelijk vind je hier genoeg inspiratie om weer lekker verder te gaan met hout. De (her)start is veelbelovend!

Fons
 

zaag

Actieve deelnemer
9 jun 2010
420
1
H.I. Ambacht
Hoi Hugo, Leuk om iemand op het forum te ontmoeten uit de regio. Ik heb zo'n 6 jaar geleden het topje van mijn duim keurig onder 45 graden in verstek gezaagd op een tafelmodel zaagtafeltje van de bouwmarkt, het kreng daarna direkt verkocht en een goede zaagtafel gekocht waar ik niet op mijn knieën achter hoefde te zitten. Dit was een enorme verbetering en kwam de hobby enorm ten goede!

mvg
Patrick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.