eiken gefineerd MDF gezocht omgeving Zwijndrecht/Dordrecht

MRTN

Nieuw lid
2 sep 2010
21
0
Dag allemaal,

In onze woonkamer zit een inbouwkast. Uitbreken van deze kast is geen optie (draagmuur & onze "breekfase" hebben we al gehad). Deze kast wil ik gaan aftimmeren met dezelfde look als onze normale kast. Hiervoor zoek ik het nodige mdf met eiken fineer. Ik heb echter geen idee waar ik zoiets zou kunnen kopen.

Iemand enig idee?
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Martin

In Rotterdam zit de Wester Houthandel bv Vind je zo op het WEB . Ik heb daar zelf wel eens een partijtje plaat met eiken fineer. Ik weet niet of ze het met mdf hebben maar het is een bezoekje meer dan waard.

Hartelijke groet Hugo en veel sucsess
 

pjerdulac

Actieve deelnemer
12 jul 2010
81
0
Fibex in Warmond. Groothandel maar als particulier kun je er ook terecht. Heb er pas wat platen amerikaans noten gekocht en omgetoverd in een badmeubel. MDF, of multiplex kern.
 

MRTN

Nieuw lid
2 sep 2010
21
0
Bedankt voor de tips! Geldermalsen en Warmond vind ik wat ver weg. Maar ik ga binnenkort is even buurten bij Wester Houthandel... :D Als ik hun site zo lees dan moet ik daar zeer zeker kunnen slagen :lol:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.