Maker gezocht...

Pow

Actieve deelnemer
5 okt 2011
193
4
Grave, NB
Heren en dames,

Voor een nieuw project en onder het mom van 'beter goed gejat dan slecht bedacht' ben ik op zoek naar de maker van de kast op de foto. Zoeken in google, zelfs op afbeelding levert tot dusver niets op.

It's a long shot, maar komt iemand op het forum dit ontwerp misschien bekend voor?

Dank voor het meedenken.


Kast JB HD.jpg
 
P

Pel

Guest
Het lijkt erop of dat hij hardhouten latten met een tussen ruimte gebruikt heeft, die op een railsysteem zitten zodat je het als een gordijn kunt schuiven. Echter wie de maker van dit systeem is zou ik niet weten? Ik zou twee hoekprofielen nemen waar je de latten op vast zet, wat je in een rail systeem boven en onder voor een open kast laat schuiven, moet m.i. te maken zijn.

Groet Pel
 

HansB

Actieve deelnemer
7 okt 2014
525
0
Regio Arnhem
Ja, zo ziet het eruit.
Maar hoe ga je ooit zorgen dan de tussenruimte gelijk blijft.
Je hebt maar een fractie spanning/werken nodig en het ziet er slordig uit.

Ik zou er op 2 of 3 punten een alu/rvs dun stangetje in lijmen om het strak te houden. Dat is weinig zichtbaar.
 
P

Pel

Guest
Ja, zo ziet het eruit.
Maar hoe ga je ooit zorgen dan de tussenruimte gelijk blijft.
Je hebt maar een fractie spanning/werken nodig en het ziet er slordig uit.

Ik zou er op 2 of 3 punten een alu/rvs dun stangetje in lijmen om het strak te houden. Dat is weinig zichtbaar.

Bedoel je de tussen ruimte tussen de latten?

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.