Studenten marktonderzoek steigerhouten lamp.

Horstinkjan

Nieuw lid
6 dec 2016
1
0
Best forumleden,

Voor een schoolproject heb ik een steigerhouten lamp ontwikkeld. Graag wil ik wat meningen verzamelen over het product en dit doe dit aan de hand van een enquête. Ben je benieuwd en heb je tijd over waardeer ik het dat je hem invult.

De enquête is te vinden onder de volgende link: *Knip*

Bedankt voor het invullen, eventuele extra opmerkingen zijn altijd welkom in de reactie beneden.

@mod
Link weggehaald. geen reacties meer op dit forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mans

Post veel
12 feb 2012
1.060
105
9. Hoeveel heeft u over voor dit product

Geen interesse
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Hoe kun je nu marktonderzoek doen op basis van een 'schets'. Het is me niet eens duidelijk van welk materiaal de kap is (en vooral: hoe lichtdoorlatend dat is). Iets van maten lijkt me ook wel toepasselijk, is dit een staande lamp voor op de vloer of een bureaulampje?
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Ziezo, ingevuld. Maar ook hier geen interesse. Je had inderdaad al een prototype kunnen maken. Overigens wordt het meestal niet in dank afgenomen om snel een account aan te maken om ons dan lastig te vallen met een enquête. Een betere aanpak zou zijn: je stelt jezelf en je toekomstig project hier voor en consulteert de forumleden qua materiaalkeuze, ontwerp en constructie.
 

jberends

Actieve deelnemer
7 aug 2011
133
4
iemand helpen is toch niet teveel gevraagd? Ik zou wel wat meer ruimte in de enquete hebben opengelaten voor een vrije feedback.
 

korte

Actieve deelnemer
2 sep 2015
295
0
Iemand helpen is op zich niets mis mee inderdaad. Maar een korte introductie is altijd welkom, wie betreft het, wat voor soort opleiding (lts hout mag je wat mij betreft anders beoordelen dan hbo design), wat wil iemand bereiken met de enquête (wat dan ook weer gerelateerd is aan de opleiding), waarom niet even wat moeite gestoken om daadwerkelijk zo'n lamp te maken (oude lamp van de kringloop en een of twee planken en je bent er)....

Als de topicstarter daar wat meer aandacht aan zou hebben geschonken dan kwam het hele bericht anders over. Of het nu je eerste of zoveelste bericht/topic is moet overigens niets uitmaken, het gaat er hier om dat het lijkt alsof er weinig moeite voor is gedaan waarmee (begrijpelijk) men ook niet snel de moeite zal nemen een enquête in te vullen.
 

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
Best forumleden,

Voor een schoolproject heb ik een steigerhouten lamp ontwikkeld. Graag wil ik wat meningen verzamelen over het product en dit doe dit aan de hand van een enquête. Ben je benieuwd en heb je tijd over waardeer ik het dat je hem invult.

De enquête is te vinden onder de volgende link: https://nl.surveymonkey.com/r/BZ6MKNQ

Bedankt voor het invullen, eventuele extra opmerkingen zijn altijd welkom in de reactie beneden.


hallo!
welkom op het forum. gezien de reacties wacht ik even met invullen op een foto van een eerste exemplaar, beelden zeggen meer dan 1000 woorden...
 
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Ingevuld!

Datgezegd is de steigerhout-trend volgens mij (na meer dan 10 jaar) ver over. Duurzaam/modern doet het nog goed EN zelfgemaakt.
Misschien in plaats van de lamp juist een "bouwpakket" aanbieden?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.