balies voor de verkoop van ????

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Even een partij gezaagd "hout" gehaald.
IMG_20161205_083144.jpg

We hebben er al ruim een derde uitgehaald.
Na een dag werken
IMG_20161206_164216.jpg
IMG_20161206_164224.jpg

Helaas was niet alles op de opgegeven maat gezaagd. Maar in ieder geval niet te kort.
Er komen nog bladen op. Helaas kon ik die niet meenemen want de meeste waren beschadigd.
Gekocht bij Hornbach. Redenen gratis gezaagd lage prijzen maar de kwaliteit van het mdf is matig noem het eerder ldf. Voordeel je hoeft niet te verzinken want de schroef doet dat vanzelf. (zachte toplaag)
Maandag as gaan we open voor de verkoop maar dinsdag kan ik de bladen (onbeschadigd hoop ik) ophalen.
Wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten ????
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Op Verzoek van Henk Verhaar nog een paar foto's. De balie is bijna Klaar er moet nog een stukje afgezaagd worden en aan de korte kant nog twee plintjes geplakt worden. Ook een klapdeurtje moet nog aan de korte kant bevestigd worden. Dan moet ik nog twee opstanden maken voor beeldschermen. Deze moeten ook de lengte een beetje breken. Oja het laminaat wat ik aan de voorzijde bevestigd heb met tapijtkleef band is geen aanrader.
winkelbalie.jpg
winkelbalie1.jpg
wimkelbalie2.jpg
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Daar hebben we veel kritiek over gehad. We hebben ook nog een poster gehad met de layout van een pakje sigaretten. Met slogan en chinees. Velen vinden het niks. Maar waar gaat het bij reclame om , dat het blijft hangen en dat erover gepraat word. Vuurwerk is tegenwoordig toch een beetje een zwarte piet onderwerp. Je bent tegen of niet.
Veel mensen die in de reclame zitten vinden het een goede campagne.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Het moet2 januari geheel gedemonteerd worden. En in een vrij kleine ruimte ogeslagen worden.Had ik dan duck tape moeten nemen?Bovendien is Wolfheze niet mijn doelgroep. Verzenden is namelijk verboden.
 
Laatst bewerkt:

OntHout

Actieve deelnemer
7 jun 2011
185
32
Wolfheze
www.onthout.nl
Met een hoeklijn inklemmen of een houten frame. Vast zetten in de randen met een tacker en dan weer rustig loshalen op 2 jan of zelfs vastschroeven. De onderkant van de balie opbouwen uit losse onderdelen.
Mensen komen volgens mij voor het vuurwerk en niet hoe je balie eruit ziet. Ik hoop dat alles blijft vastzitten als iedereen er met zn benen tegen aanzit nog niet te spreken over al die kinderen die zich vervelen en moeten wachten :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Kijk wij zitten in het gooi. Voor sommige is presentatie belangrijker dan het product. Als alles er netjes uitziet verkoopt het gewoon makkelijker. Tackeren van laminaat in 9 mm mdf zie ik niet echt ztten ook het loshalen niet. Het zit nu vast. Verkoop is boven de 16 jaar. Er komen dus weinig kinderen. Bovendien staat het bijna 8 cm los van de vloer.
 

ernstjan91

Actieve deelnemer
27 mei 2013
146
1
Veenkoloniën
Op een ander Forum (FOK!) waar ik actief ben, kwamen we er in er vuurwerktopic achter dat veel liefhebbers van vuurwerk ook vissers waren.

Moest dan ook lachen toen ik vliegvissen in je profiel zag staan. Prima balie hoor ;) welke collecties verkocht je?
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Deze methode is verwerpelijk. Veel te veel schade aan de populatie. Ik zie nu welhet verband. Dergelijk zwaar spul, ook al was het legaal, moet je niet willen verkopen.
 
P

Pel

Guest
Ik heb nooit kunnen begrijpen dat iemand geld uit gaf voor het horen van een harde knal, alla, dat kinderen van een jaar of 12 wat rotjes wel leuk vinden is nog daar aan toe, maar volwassen mensen?:confused: En zoals Wim Kluck al zegt verwerpelijk is m.i. nog zacht uitgedrukt, asociaal, of eigenlijk heb ik er geen woorden voor.

Groet Pel.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
hohoho.....neem het met een korrel zout, het was maar een grapje, het is nog te vroeg in het nieuwe jaar om daar diep in te gaan
enne wat betreft die knallen....och een flinke mat heb ik ook wel eens uitgerold en kan daar nog steeds met een flinke glimlach mee aan de gang gaan

Vd week ging er iets af waar ongeveer in 3 straten alle alarmen afgingen....menigeen vloekt het hele woordenboek bij elkaar, ik moet er om lachen (zo lang er niets gesloopt word !!)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.