universele aansluiting stofzuigerslang

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Wie kan me vertellen waar ik een soort van universele stofzuigerslang adapter kan kopen? Ik wil eigenlijk zonder tapen mijn bouwstofzuiger op verschillende soorten en fabrikaten gereedschap aansluiten. Ik moet waarschijnlijk dan in ieder geval een nieuwe slang regelen, maar die heeft mijn plaatselijke middenstander ijzerwaren favoriet wel liggen.
 

Houtdinie

Nieuw lid
29 dec 2013
8
0
Oss, Noord-Brabant
Ik heb afgelopen zomer een dust safe vac23 gekocht bij gereedschappro.nl. Daar zat zo'n verloop bij. Op die site verkopen ze een verloop die van stofzuigerslang naar grotere én kleinere maten gaat. Ff mailen of goed zoeken!
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Gevonden. Niet dankzij Kaercher, want die weten niet wat ze verkopen:) Gelukkig broer met Kaercher en een meedenkende middenstander hier in het dorp. Hij mag het nu leveren.
Kaercher heeft een verloopstuik met slang nr 2863-112-0 die schuift gewoon op de zuigmond van de stofzuiger. De zuigmond op de slang heeft Od35mm. Nu even kijken of ik ook een veel langere slang nodig heb.

Alle slangen etc lijken universeel te zijn wat aansluitingen betreft, een nieuwe 3,5m slang past ook gewoon op mijn antieke stofzuiger.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.