Oude werkstukken

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.116
241
Goeree-Overflakkee
Dit weekend bij mijn ouders wat fotootjes gemaakt van oude werkstukken van me. M'n moeder kan helaas geen foto's vinden van m'n allereerste werken, als kind zijde.

Eerst drie werkstukken van de MTS. Zaagbok, dressboy en een bloementafeltje.
Zaagbankje.jpg
Dressboy.jpg
Bloementafeltje.jpg

Een reparatieklusje van een dienblad. Oorspronkelijk zat er een rieten rand omheen. Die heb ik opnieuw gemaakt van lucifers en multiplex.
Dienblad.jpg

En een vogelhuisje, wat een (vrij vertaald) schaalmodel is van het huis van m'n ouders.
Vogelhuis.jpg
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.116
241
Goeree-Overflakkee
Ik vond mezelf vroeger nooit zo netjes werken. Als ik deze dingen terug zie, valt dat eigenlijk best mee. Alleen dat tafeltje is niet echt netjes gemaakt :rolleyes: Ik weet niet meer of dat een opdracht voor school was. Ik denk dat ik die heb gemaakt toen ik wat tijd over had. Want het stuk ertussen van spaanplaat met toplaag heb ik waarschijnlijk van huis meegenomen.

Ik vind uit deze paar dingen het vogelhuisje het mooist. Ook omdat ik er best mee heb lopen puzzelen om de verhoudingen af te stemmen op de houtmaat. Het huisje staat al weer een jaar of 15 in weer en wind.

Hopelijk vind ik nog wat foto's terug van mijn eerste werkstukken. Dat is in ieder geval een zeilbootje (±25cm) en een molen (±60cm).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.