Beginner

Steven83

Nieuw lid
21 jun 2015
4
1
Hallo,

heb nu al een paar maand mijn nieuwe draaibank

IMG_2043.jpg
Waar ik meer dan tevreden over ben đź‘Ť
Ben ook al wat bezig geweest met oefenen.
IMG_2272.jpg
IMG_1119.JPG
IMG_2271.jpg
IMG_2173.jpg

De eerste drie zijn uit esdoorn en het laatste is eik.
Ben nu bezig met mijn tafelzaagje in te bouwen in een werkbank om dan met een 'wedgie sled' die ik al gemaakt
heb segmenten te zagen.

Grtn Steven
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco78
P

Pel

Guest
Ziet er heel goed uit Steven, en dat voor een beginner, het kleine doosje en het eiken schaaltje vind ik heel mooi, daar mag je best trots op zijn.

Groet Pel.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mooi draaibankje en mooie eerste creaties.
Doe zo verder. De microbe komt er stilletjes aan waarvan je er niet meer vanaf zal geraken.
Neem dat aan van me.
Als ik de foto's zie van de eerste drie stukken zou ik eerder zeggen dat het kerselaar is, maar dat zal wel aan de belichting liggen van de foto, denk ik.
Succes met de volgende stukken die je zal draaien.
Vergeet ze vooral niet te plaatsen op het forum en neem veel foto's tijdens het draaiproces.
Velen onder de leden houden daar enorm van.
 

Steven83

Nieuw lid
21 jun 2015
4
1
Hallo,

leuke reacties allemaal tof om te lezen �� Het hout is in werkelijkheid wel iets lichter dan op de foto. Ik heb die balk (2m10x25x15) gekregen van een kennis van mijn schoonvader, iemand die zijn hele leven timmerman geweest is. Die wist me te vertellen dat het esdoorn is vandaar. Er ligt nog ergens een lange rechte stam kerselaar te wachten op mij maar heb de tijd nog niet gevonden om hem op te halen. Dan zal ik de twee eens kunnen vergelijken ��

Grtn Steven
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.