Even voorstellen

stephenmouwen

Nieuw lid
24 sep 2013
2
0
Hallo allemaal,

Ik wil me even, verlaat, voorstellen. Hoewel mijn oorspronkelijke aanmelding uit 2013 is en ik nu pas me voorstel heeft alles te maken dat ik een opportunistisch forumlid genoemd kan worden. Mijn naam is Stephen, binnenkort 65 jaar en woon nu bijna drie jaar in het mooie plaatsje Heerewaarden aan de Maas.
Vanaf kinds af aan zat ik te knoeien met van alles en nog wat, zoals timmeren, metaal bewerking, electra, stucadoren, fietsen, brommers, auto's en noem zo maar op. Toen mijn vrouw en ik ons eerste huis (appartement) in Amsterdam in de zeventiger-jaren kochten, hebben we het in 9 maanden volledig gestript en weer opgebouwd. Alles wat er maar te doen was, heb ik daar gedaan. Na een aantal jaren zijn we verhuisd naar Uithoorn waar we meer dan dertig jaar gewoond hebben en nu sinds drie jaar wonen we in Heerewaarden. Een (1) van mijn wensen was om een mooie ruimte te hebben voor al mijn apparatuur, machines, gereedschap en heeeel veel onderdelen. Van de oorspronkelijke grote garage heb ik nu een ruimte in gebruik van 6,5 x 4 meter en de rest van de garage is bijkeuken geworden.

Nu dan even over mijn opportunisme. In 2013 kocht ik een Inca lintzaag en op het forum zocht ik naar tips voor afstelling en of onderdelen. Nu, een week geleden, kocht ik een Startrite 175 en weer bezocht ik het forum of er mensen te vinden waren met dezelfde machine en of daar nog handigheden te vinden waren. Gelukkig was er over deze machine ook wat te vinden. Van mijn 3 tafel-zaagmachines is mijn Scheppach vorige week verkocht en heb nu nog een Delta Contractor saw uit 1958 en mijn recente aanwinst de Startrite TA175DS uit 1972.

Ik zal een nieuw bericht openen over mijn Startrite.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.