Hallo Allemaal, woep hier

woep

Nieuw lid
29 nov 2016
1
0
Hallo Allemaal

Mijn naam is rene, 26 jaar, Ben nu ongeveer 4 jaar zzper (klusbedrijf) , ik werk veel samen met mijn vader die ook zzper is.
We doen eigenlijk van alles op het gebied van installatie, schilderwerk, timmerwerk, aanbouw en verbouw. ( zo beetje alles behalve stukadoorwerk:p )

Na mijn vmbo bouw opleiding heb ik een opleiding fijnhoutbewerking (interieurbouw) gedaan, Toen ik geen werk kon vinden in deze richting heb ik nog een opleiding servicemedewerker gebouwen (klusjesman) gedaan.

Maar mijn passie ligt echt bij houtbewerking.
Ik had altijd een houtwerkplaats achterin de oude stal bij mijn huis waar ik wel eens een keukentje maakte, bijenkasten en kozijnen. En in mijn vrije tijd was ik hier ook altijd bezig.
En nu sinds een paar maanden een nieuwe werkplaats! met meer ruimte, een vlakke vloer en krachtstroom!
Waar ik met mijn eigen bedrijfje meubels maak van gebruikt hout, pallet hout en lokaal hout. Binnenkort is onze website klaar, en dan beginnen we ook met de verkoop.
Momenteel maak ik veel simpele meubels van (nieuw) steigerhout in opdracht van een bedrijf die ze verkoopt. (Zelf vind ik steigerhouten meubels erg lelijk, maar dit is blijkbaar wat de massa leuk vind)

Al vaker heb ik op dit forum een hoop informatie gevonden.
Ik heb me aangemeld voor dit forum omdat ik wel eens met wat vragen zit, en ik in mijn naaste omgeving weinig houtbewerkers ken.
Ook vind ik het leuk om mijn kennis te delen met anderen.

Groetjes woep

ps. zo handig als ik met hout ben zo sleGt ben ik met spelling met DT
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum René, hier wordt niet op een d of t meer of minder gekeken.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.