Kinderspeelgoed

Oele

Nieuw lid
22 sep 2008
2
0
Ik maak kinderspeelgoed van hout, is een erg leuke hobby.

Zijn erop dit forum misschien nog meer mensen die dit doen?
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Hoi, ik maak niet per definitie kinderspeelgoed, ben momenteel wel bezig met het maken van een hobbelpaard, valt ook onder kinder speelgoed als ik me niet vergis :p
Ben wel beniewd wat jij zoal aan kinderspeelgoed gemaakt hebt... Heb je er foto's van?

Groeten Geert,
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Ik ga toevallig van het weekend beginnen om een poppenbedje
te maken voor mijn dochtertje.
Het wordt mijn eerste 'echte' werkstuk en omdat ie toch knalroze
geschilderd moet gaan worden denk ik dat ik hem van gewoon mdf
maak van zo'n 12 mm.

Ronald
 

Donald Duck

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
147
1
Hoboken
Ik ga een mini Aga maken voor mijn dochter als kerstcadeau (in MDF). Heb de plannen in een tijdschriftje gevonden.
 

marco

Actieve deelnemer
30 mrt 2009
180
0
Ik hoop in de toekomst nog speelgoed te kunnen gaan maken. Maar dan moet ik eerst kinderen hebben. Lijkt me super leuk om te maken voor ze.
Tot op heden wel dingen gemaakt voor onze harige kinderen, lees honden.
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
@oele,
Zou je eens wat foto's kunnen plaatsen van je werkstukken?
Ik ben erg nieuwsgierig wat je zoal gemaakt heb.

Ronald
 

grijzeblubber.be

Actieve deelnemer
26 jul 2010
102
0
Donald Duck zei:
Ik ga een mini Aga maken voor mijn dochter als kerstcadeau (in MDF). Heb de plannen in een tijdschriftje gevonden.
In welk tijdschrift heb je deze plannen gevonden? ben wel eens benieuwd hoe een aga er in het mini uitziet.

Thx,
bert.
 

marco

Actieve deelnemer
30 mrt 2009
180
0
grijzeblubber.be zei:
Donald Duck zei:
Ik ga een mini Aga maken voor mijn dochter als kerstcadeau (in MDF). Heb de plannen in een tijdschriftje gevonden.
In welk tijdschrift heb je deze plannen gevonden? ben wel eens benieuwd hoe een aga er in het mini uitziet.

Thx,
bert.

Een stukje kleiner dan een originele Aga en van hout ipv gietijzer. :D
 

Donald Duck

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
147
1
Hoboken
Het artikel staat in Practical Woodworking Aug/Sep 2010 Complete Guide to Toys & Games.
Per mail kan ik altijd meer details bezorgen :p 't is een duur boekje van 9.60 Euro

Sorry voor Z/W foto.

Attached files
 

Oele

Nieuw lid
22 sep 2008
2
0
Wat een plaatje, het zou mooi zijn als je dit in het zwarte hoogglans kon spuiten, bijna te mooi om mee te spelen.

Bedankt voor het berichtje.

Groeten Oele

madebyalbertwinkel.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.